Beantwoord

Trage wifi v10a

  • 26 November 2019
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

hallo bij mij hetzelfde probleem traag werkende wifi alles geprobeerd ook resetten stroom eraf op ander kanaal gezet niets helpt via 4g mobiel gaat het prima signaal is prima streaming gaat prima maar iets openen of downloaden gaat traag router is een nieuwe V10a

ra ra wie weet het

mvg jaap

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door wjb 30 November 2019, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @1909jaap . Welkom op het forum.

Heel jammer dat het wifi zo tegenvalt. Heb je ook de wifi tuner doorlopen? https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Deze tool zal bij langzaam internet een oplossing proberen te zoeken. Ik ben benieuwd wat hier de uitkomst van is. 

Met resetten bedoel je de harde reset toch? Dus een pennetje 10 seconden in het reset gaatje. Dat is essentieel bij de v10a

Reputatie 7

Heb je de V10a al een factory reset gegeven want ik heb het vermoeden dat IPv6 nog aan staat op jouw V10a.

ik ga harde reset nog een keer doen de rest al vaker gedaan

 

 2 x reset v10a downloaden nu veel beter 

iedereen bedankt voor reacties

mvg jaap

Goed om te lezen. Houdt het even in de gaten maar ik verwacht dat dit voor een veel stabielere wifi gaat zorgen.

Goed om te lezen. Houdt het even in de gaten maar ik verwacht dat dit voor een veel stabielere wifi gaat zorgen.

prima bedankt

mvg jaap

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!