TV en internet

  • 12 August 2019
  • 13 reacties
  • 500 keer bekeken

Vinstellingen het onbegrijpelijk dat ik geen aansluiting kan krijgen voor tv en internet
Tterwijl al mijn buren rondom mij binnen de 20 meter dat wel hebben. Onbegrijpelijk van kpn

13 reacties

Kun je iets meer informatie geven ayb.
Het kan zijn dat er geen vrije aansluiting is, dan wel er is geen aansluiting voor je woning, geen draden naar binnen gebracht.
Kan gebeuren bij het opdelen in steeds meer hokjes, dat schijnt te gebeuren in de grote stad :-/

Kun je het adres hier in vinden :
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Heb een paaltje een meter voor mijn chalet
ZIt een kabel in maar geen aansluiting zeggen ze mijn overbuurman heefd wel een aansluiting .en is vrij maar mag ik niet gebruiken van kpn
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Nicocolien . Ik begrijp dat je er van baalt dat het niet mogelijk is om een abonnement af te sluiten bij KPN. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van postcode, huisnummer en toevoeging? Wellicht zijn er toch mogelijkheden. Ik zoek het graag voor je uit.🤞🏽

Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
******** toevoeging ***

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Als ik dat hier invul :
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Dan zijn er 215 alternatieve aansluitingen, die zullen vast niet allemaal gebruikt worden.
Maar ja, wat nu als je de aansluiting van iemand gebruikt die later zelf een aansluiting wil hebben.
Maar met wat creatief denken, moet er iets mogelijk zijn.
De snelheid is ook niet al te hoog, 6 Mbit/s, voor email en wat www gebruik goed te doen, maar met TV er bij is het krap of gaat het niet.
Heb hier op de camping gewoon goede ontvangst normaal had ik bij andere chalet ook
Dis daar ligt het niet aan.
A ja, dan heb je het over TV via digitenne, dat is mooi, dan heb je daar het internet niet voor nodig.
Heb je ook al ervaring met het nieuwe digitenne systeem, werkt het nu ook goed ?

Blijkbaar hebben ze bij de aanleg van het park goed nagedacht en overal telefoonlijnen aangelegd, maar er zijn naderhand ws nog huizen bijgebouwd waar geen aansluiting voor (over) was.
Maar vraag me ik me af, gaan de kabels rechtstreeks naar de huizen of is er ergens een verdeelkast voor het hele terrein ?
Iig is er een paaltje voor je huis, kan die ook open, wat zit daar in ?

Ik ben benieuwd naar andere reacties.
Er moet iets mogelijk zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Het is inderdaad mogelijk om Digitenne af te nemen. Ik zal intern voor jou navragen of er mogelijkheden zijn om een internet verbinding te leveren op jouw adres. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
Staat een paaltje recht voor mijn raam zit een blauwe kabel in. Verdeelkast staat voor op de camping. Maar mag het paaltje van de overbuurman zit wel aangesloten maar moet ik onder de weg door en KPN doet het niet aftappen van de overbuurman
Reputatie 7
Het kan technisch ook niet afgetapt worden van de overbuurman. Elke aansluiting heeft zijn eigen aderpaar tot in een actieve straatkast of wijkcentrale.
Mag zijn aansluiting hebben omdat hij geen internet wil vandaar.maar dat wil kpn niet aan mee werken vandaar
Reputatie 7
Badge +21
@Nicocolien Ik heb deze vraag intern doorgezet en begrijp dat een collega jou al verder helpt hiermee, klopt dat? Is er inmiddels al meer duidelijkheid of het mogelijk is om een abonnement af te sluiten bij KPN?
Nee beloofden terug te bellen. Maar zo als bekend bij KPN laten niks meer horen zeer slechte service. Sturen je van het kastje naar de muur .en zoek het maar uit denken ze

Reageer