Beantwoord

Tv en internet haperen elke avond, ook mobiel bellen stoort vaak

  • 26 May 2023
  • 21 reacties
  • 149 keer bekeken

Net bij KPN 30 x per avond me tv eruit, haperend beeld, mobiel van KPN kraken en robot stemmen wegval ook een berg ellende!! elke keer internet eruit kabel en dus ook wifi.
3 dagen niks aan de hand en dan weer 4 dagen dikke ellende 2 dagen goed en weer 6 dagen ellende.
alles krijgt de schuld modems kastjes je kabels de koelkast. Mensen ik heb hiervoor 10 jaar lang Ziggo gehad nog nooit 1 keer me internet of me tv eruit geweest in al die jaren!!!.
Ik vond Ziggo alleen te duur worden.
Nu moet ik met mijn game pc telefoon tv in me meterkast gaan zitten lekker dicht op de modem anders heb je weleens kans op storing zeggen ze...kabels niet langer dan 1 meter kom op zeg…

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

icon

Beste antwoord door Jeffrey Das 30 May 2023, 23:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Badge +19

Nou @Jeffrey Das dan is er iets goed mis. Ik zit al 31 jaar bij kpn en heb nog nooit de klantenservice nodig gehad. Sterker nog heb maar één keer een storing gehad. Kan je iets meer vertellen over je netwerk en de problemen?

Nou de storing was opgelost met een nieuwe modem afgelopen maandag.
ik heb een nummer gekregen die kan ik aankomende maandag bellen zodat ik direct de goede afdeling krijg en dan kunnen ze hem weer uitlezen.
Maar ik bedoel maar 16 jaar geleden KPN gehad 2 jaar niks aan de hand. en van dag op dag ping van 26000 websites 6 minuten om te laden 35 keer monteur over de vloer gehad.
toen ben ik naar upc gegaan dat werd 10 jaar geleden Ziggo.
Dus in 16 jaar nooit geen storing of tv uitval gehad.
Nu 2 maanden bij KPN waarvan dik 2 weken ellende.

Iets niet goed zit stoort het constant, niet een paar dagen wel en dan weer paar dagen niet.
vanavond begon het weer iets over 8 tv hele tijd eruit en me internet hele tijd. 
raakt verbinding kwijt zoekt hem weer op soms 1 minuut met geluk 10 en bam weer verbinding weg. net rond gevraagd, meer mensen hier in de wijk die KPN gehad hebben waren blij hun contract afgelopen was zelfde verhaal als hier.

Dus ik ben er bang voor.

Reputatie 7
Badge +7

je verhalen zijn nogal onsamenhangend en niet heel duidelijk. Ik begrijp dat je tv kijkt en gamed via wifi? Ik ben zelf geen gamer, maar weet wel dat gamen via wifi vragen om problemen is. Ook tv via wifi zou ik niet doen. Gewoon alles via de kabel, die zijn gewoon te koop in alle lengtes die je maar wilt. 

Onsamenhangend? Dan leest u niet goed!!

Wat begrijpt u niet aan het feit dat vanaf 20.00 tot 11.35 50+ keer mijn tv en internet eruit knalt.

 

Mijn camera.s en mobiel is op WiFi, ps4 , pc , tv op kabel!!! Maar dat heeft weinig nut dat K***** internet iedere keer wegvalt dat heeft met WiFi of betere verbinding niets te maken!!

Ik zit al 23 jaar in de computers bouw en maak ze dit heb ik nog nooit meegemaakt.

4 dagen nergens last van en vrijdagavond is het feest hele avond ellende. 

 

Vanaf gisteren 11.35 tot nu weer nergens last van...zeg het maar. Maandag meteen die afdeling bellen..want hier kan ik niet lang meer tegen.

Reputatie 6

Kan trammelant zijn met de dienst poort die uit onze centrales komen. Maar dat ligt aan wat voor type internet verbinding u heeft. Maar 35 monteurs geloof ik niet echt klink een beetje het groter maken dan dat het is. Geloof best dat er een aantal zijn geweest. 35 is echt een signaal dat het echt compleet maar ook dan ook compleet FOUT bij u gaat en dit tot het uiterste uitgezocht moet worden. U geeft al aan de zelfde signalen te ontvangen van uw buurt.

Toen had ik een vaste monteur mark. Moet je nagaan ze namen fort laptops mee apparatuur ze hebben nooit geweten waar het toen aan lag.

Ik weet wel ik ging toen naar upc en alles werkte!!!

Nu komt dinsdag een monteur waarschijnlijk een te ud huis waar nog nooit een verbinding gemaakt is.

Reputatie 6

Dus u bedoelt monteurs vanuit uw eigen werk niet bij KPN.

Kpn. Als aan mij lag ging ik niet zovaak betalen he dan trok ik alles eruit sloeg het kapot en andere provider dat snapt u toch hoop ik. Hehe

Reputatie 6

Vind het een beetje een zot verhaal om eerlijk te zijn. Vertellen over onze spullen kapot maken helpt natuurlijk niemand. Leg het nou eens duidelijk uit. Ik ben geen moderator van dit forum ik werk voor KPN maar ik mag vanwege AVG wetten/regels niet om uw privé gegevens op dit forum vragen. Alleen de moderators. Verzoek u nu ook om dit niet te plaatsen op het forum maar dit in uw profiel te verwerken.

Zot verhaal? De KPN monteur zelf er niet meer uit kwam zelfs na contact met KPN.

Wekenlang bezig geweest cortenbach 147 was mijn oude adres zoek maar op dan zul je het zelf zien. Weet je wat zot was?? 10 minuten wachten op een website en overal uit gekickt worden.

Ping nu 15 a 22 toen 26000 gemiddelt ik hield de hele server op!! Dat was zot!! En na wekenlang monteurs bellen en ellende ben ik naar upc gegaan.

De Kpn monteur begreep me toen wel!.

 

 

Maar voor nu contact gehad dinsdag komt monteur de koperleiding is goed.

Maargoed komt die binnen omdat hier alleen 2 draden uit de muur komen. Ik kan dus geen vearkensnuit inlpluggen ik heb dsl kabel moeten doorsnijden en goed verbonden.

Aangezien ik in de afgelopen 2 maanden knp 6 goede weken heb gehad..

Gisten avond 8 uur tot vanmiddag 12 uur weer elk uur 15 a 20 x alles.eruit.

Nu werkt het weer goed!.

De monteur komt de dus kabel.meten en een origineel telefoon aansluiting leggen!

Iets in dit huis nooit gezeten heeft, betreft een woning van 1959. Dus er ligt niks aan mij.

Ik zit al 23 jaar in de computers!!.

Een k***** internet los ik daar niet mee op wat niet binnenkomt kan ik er dus niet van maken.

Misschien het nu duidelijk is.

Zoek me oude adres maar eens op dan kun je zien wat zot is maanden lang k**** internet. Je bankzaken nog niet kunnen doen. Zo erg was het.

 

Maar heb goed vertrouwen het opgelost word en dan zal.het wel goed zijn.

Mij vriendin heeft ook kpn en werkt daar al jaren perfect ik heb dus weer geluk haha.

 

Admin: graag letten op taalgebruik, zie ook onze huisregels

Reputatie 6

Het zelf aan uw dsl kabel sleutelen vraagt natuurlijk om problemen.
23 jaar computers bouwen zegt natuurlijk niks op gebied van xDSL en koperverbindingen.
En ja zot, u spreekt inderdaad een onsamenhangende verhaal uit. Verteld over dingen kapot maken 35 monteurs zijn geweest nu nog niet wetende of het nu monteurs van uw bedrijf zijn of van KPN uitgelegd dat dit niet voorkomt want dan wordt er flink aan de bel getrokken bij u in de buurt. Schelden met ziektes die je niemand toewenst ook absoluut niet toegestaan op dit forum. Ik ga geen adressen opzoeken waar u niet meer verblijft. Maar waarom vraagt u dan uw vriendin niet over dit probleem?
Als uw vaste telefoon en modem allebei op 1 lijn zitten kan dat een shared lijn zijn of voip. In het geval van een shared line heeft u dan de splitter verwijderd en dit rechtstreeks op het modem aangesloten?

Me maat uit Roermond heeft niet als ik een stuk dsl kabel. Nee die heeft 4 stukken aan elkaar verbonden en zelfs ook de verbinding aan de kabel van kpn uit de weer en wat denk je?.

Nergens last van nooit geen storing of problemen gehad dus zeg het maar…

 

Wat ik wel weet uit ervaring waar alles internet providers mee zitten geen een huis of wijk is hetzelfde er zijn simpelweg probleem gebieden.

 

Mijn vriendin kan net een tv aan zetten.

Daar hoef ik niks aan te vragen.

Ik heb alleen mobiel geen vaste telefoon.

 

We zullen dinsdag wel zien verwacht het opgelost word. Ik krijg ook een direct nummer mochten er problemen zijn naderhand wel zo fijn.

 

Lijkt me sterk ik nu weer de pech heb van 16 jaar geleden.

Hoi

nou de monteur is geweest geheel nieuw aansluit punt gemaakt ik hoef niets te betalen te oud huis buiten mijn schuld om. alles doorgemeten en het is in orde nu!.
Gelukkig, ik heb nog wel een nummer gekregen met een code mag die weer gaan vervelen moet ik meteen bellen. hij vond het wel raar het alleen vrijdag tot zondag was en de rest van de week eigenlijk geen last.

Toch bedankt jullie mogen dit verwijderen ik ben geholpen.

Mvg Jeffrey

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jeffrey Das, top om te lezen dat alles opgelost is. :)

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten. 

Te vroeg gejuigd 3 x lnternet eruit alweer een dikke ellende...

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is niet goed, heb je alweer gebeld? Of heb je zelfs een sms gehad met een code die je kan bellen, dan kom je meteen bij de technische dienst namelijk. Zo niet, dan kijk ik graag nog eens mee naar jouw lijn. Zou je hier dan willen laten weten als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. 

Ik heb sinds kort KPN en ik heb daar dus ook last van elke keer dat kastje aan en uit zetten word er niet goed van wat nu?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @TLN! Je reageert in het topic van iemand anders. Dat maakt het lastiger je hier te helpen wegens overzichtelijkheid. Ik wil je vragen een nieuw topic aan te maken. Geef daarbij zoveel mogelijk relevante informatie. Wat je gedaan hebt om het op te lossen. Welke instellingen je al gewijzigd hebt, dat soort dingen. 

Beste TNL.

Ik heb destijds een monteur moeten laten komen die heeft een aansluitpunt gemaakt aangezien 
er alleen 2 draden uit de muur kwamen. ik had een dsl kabel kapot geknipt en deze zo bevestigt.
Ik heb niets hoeven te betalen omdat ik in een huis woon van 1959, er was nog nooit een aansluitpunt geweest, ze hebben geen dsl maar een lan kabel gebruikt voor de verbinding 2 kleuren van de 6 gerbuiken ze. omdat die koper van veel betere kwaliteit is als een dsl.
Achteraf gezien ik een lan kabel gebruikt had was hetzelfde geweest zonder nieuw aansluit punt.
Misschien heeft u hier iets aan.
De dsl kabels zijn van zeer slechte kwaliteit en dat is het probleem.

Toen heb ik paar dagen nog wat problemen gehad maar sindsdien is het opgelost nergens geen last meer van gelukkig.

mvg jeffrey

Hi Jeffrey,

 

Dank v je mail ik woon in app dat 10jaar oud is en bij mij hebben ze glasvezel door getrokken dus dan zou het goed moeten zijn.

Ik heb er veel last van dat beeld blijft hangen dan moet ik de stekker er uit halen dan doet ie het weer, maar ik blijf er last van houden! 

Toch bedankt voor je reactie

Mvg Lia

@TLN :

Hi @TLN! Je reageert in het topic van iemand anders. Dat maakt het lastiger je hier te helpen wegens overzichtelijkheid. Ik wil je vragen een nieuw topic aan te maken. Geef daarbij zoveel mogelijk relevante informatie. Wat je gedaan hebt om het op te lossen. Welke instellingen je al gewijzigd hebt, dat soort dingen.