Vraag

Tv internet en bellen factuur

  • 6 January 2021
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Factuur van 40 euro per maand wordt afgeschreven voor Tv internet en bellen.

Kpn compleet met internet tv en bellen wordt ook afgeschreven.

Een van deze facturen is dus niet terecht.

Bij afsluiten kpn totaal zou alles worden stopgezet. Is dit dan niet gebeurd?

In het verleden is dit ook gebeurd met digitenne.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Henk Haykens Welkom op het forum 

Ik controleer graag voor je hoe de vork in dit geval in de steel zit. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan ga ik voor je op onderzoek uit! 

Profiel aangepast

 

Reputatie 7
Badge +15

@Henk Haykens Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb de gegevens er even bij gepakt en kom inderdaad 2 abonnementen voor de vaste diensten tegen. 1 lijkt zakelijke te zijn en de ander privé. Ik begrijp dus dat 1 van deze abonnementen stopgezet zou moeten worden? 

Reputatie 7
Badge +15

@Henk Haykens Ik heb niets meer van je gehoord, is de situatie ondertussen geregeld?

40 euro overeenkomst is niet opgezegd door de mevrouw die belooft had dat alles zou worden stopgezet. Is gebleken dat digitenne en het 40 euro contract zijn door blijven lopen. Onnodig lang teveel betaald aan KPN.

de overeenkomst van 40 Euro per direct opzeggen.

Reputatie 7
Badge +15

@Henk Haykens Ik heb helaas zelf geen mogelijkheid om contracten te beëindigen, maar zie inderdaad dat beide abonnementen nog lopen. 

Ik zou in dit geval willen adviseren even telefonisch contact op te nemen met 0800-0402 en daar aan te geven dat je een abonnement wil beëindigen. 

Dan krijg je en collega aan de lijn die dit met je in orde kan maken!Â