Beantwoord

Tv-kijken op mobiel kan niet

  • 21 August 2019
  • 8 reacties
  • 362 keer bekeken

Ik krijg steeds de melding op mijn mobiel dat tv kijken niet mogelijk is buiten de EU. En ik zit in Rotterdam!
icon

Beste antwoord door wjb 23 August 2019, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Staat de regio op jouw telefoon wel op Nederland?

Alles staat op automatisch. Het lijkt wel of het te maken heeft met de firewall en wifi instelling
en
Reputatie 7
Hi @Atdj, dat is inderdaad een gekke melding als je in Rotterdam bent. De laatste keer dat ik keek lag dat nog gewoon in Nederland en in Europa. Je bent dus met een WiFi netwerk verbonden als ik je goed begrijp? Is dat jouw WiFi netwerk of ben je niet thuis?
Zou je jouw forumprofiel ook kunnen voorzien van de postcode en huisnummer? Dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Heb je wellicht een VPN verbinding open staan vanaf die iPhone?
Is dat wifi netwerk van een bedrijf met vestigingen (hoofdkantoor) buiten Europa?
Ik heb geen iPhone maar een Huawei P10. En ik heb idd een vpn verbinding.
Het WiFi kanaal is idd van een bedrijf en is niet altijd even goed. Maar het rare is, dat als ik die melding op mijn gsm krijg, ik ook niet kan kijken met mijn eigen 4-G verbinding.
Reputatie 7
VPN is een goede toevoeging inderdaad wjb! Atdj, als je die uitzet, hoe gaat het dan met het iTV kijken? Het kan zijn dat die VPN verbinding ervoor zorgt dat de app denkt buiten Europa te zijn. Ik hoor het resultaat daarvan graag van je.
Ik heb het lek boven water denk ik. Mijn VPN zoekt steeds een ander punt via een ander land om verbinding te maken. Dan is het voor ITV inderdaad net of ik in het buitenland ben. Als ik de VPN verbinding op Nederland laat staan, dan is er geen probleem en kan ik gewoon tv kijken.

Bedankt allemaal voor het mee denken.
Reputatie 7
Goed om te horen dat het lek boven is Atdj, de tip van wjb was in dit geval de gouden tip dus :)
Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.