Vraag

Tv kijken op PC

• 24 juli 2018
  • 0 reacties
  • 506 keer bekeken

Reputatie 2
Ik heb problemen met het kijken van TV op mijn PC. Zowel via itvonline via chrome en via de windows 10 app. In chromne ondervind ik continue venrbingsissues tijdens het 'zappen'. deze functie is tijdelijk niet beschikbaar. Nu weet ik dit op te lossen door ccleaner te starten die o.a. de brwose geschiedenis wist. Ik heb dit p[robleem al vele maanden, maar ik begin hier nu genoeg van te krijgen. Verder zit er een irritante programmeerfout in de fullscreen optie via chrome: de button om full screen af te sluiten werkt niet. Dat is irritant, want nu moet ik steeds esc indrukken. Daarnaast vindt er vlak voor het einde val elk programma een verversing plaats, waardoor ik regelmatig informatie van een programma mis. Ik vermoed dat dit een standaard signaal is, die dit veroorzaakt, maar irritant is het wel, zeker als je een crimi zit te kijken en het plot wordt verteld.
Als ik de windows 10 app gebruik, loopt die steeds vast en moet ik van zender wisselen om het op te lossen.

Ik hoop dat er eindelijk iets aan gedaan wordt, want het bederft nu mijn kijkplezier.

0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer