Beantwoord

tv ontvanger blijft herstarten

• 21 november 2015
  • 7 reacties
  • 2782 keer bekeken

Mijn tv ontvanger blijft zich herstarten . Heb de instructies van de kpnmail al opgevolgd maar helaas nu na twee dagen nog geen tv. Wat is er aan de hand. Het 0800 nr blijft buiten gebruik en ik zit zonder tv. Krijg ik nu in dec. 6 films

* Admin: Titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Koen_1 21 november 2015, 19:56

Goedenavond,

Zeer vervelend natuurlijk dat jullie tv ontvangers zich blijven herstarten!

Zouden jullie de software van jullie tv ontvangers kunnen verwijderen? Zie deze pagina voor instructies.

Ik hoor graag of dit voor verbetering heeft gezorgd!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

7 reacties

Ook mijn TV blijft al de hele middag en avond opstarten. Elke 6 minuten ben je 5 minuten beeld kwijt. KPN is gewoon een zielige toestand die met een probleem geen raad weten en van communiceren met klanten nog nooit iets gebakken hebben. Maar wel aan NOS en RTL vertellen dat sinds vanmiddag alles problemen zijn opgelost.

Ik heb vanaf vanmiddag 14.00 uur coonstant gebeld naar KPN, maar pas vanavond om 19.40 kreeg ik voor het eerst iemand aan de lijn. Ook die kon me niet helpen enm volgens hem ging het "vanzelf over" als we maar een paar keer alle stekkers er uit halen en geduld hebben.................... HALLO!!

Wat een bedrijf in 2015!!!

Zo negatief wil ik niet zijn. KPN is voor mij een top bedrijf. Alleen lullig dat er 10.000 klanten nog geen update hebben ontvangen. Tuurlijk ben ik boos dat ik niet of slecht kan communiceren 

Hier ook hetzelfde probleem en je kunt niemand aan de lijn krijgen voor dit probleem
Een oplossing op het forum zetten is misschien wel handig??
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond,

Zeer vervelend natuurlijk dat jullie tv ontvangers zich blijven herstarten!

Zouden jullie de software van jullie tv ontvangers kunnen verwijderen? Zie deze pagina voor instructies.

Ik hoor graag of dit voor verbetering heeft gezorgd!

Met vriendelijke groet,

Koen

Berghem schreef op 21 nov '15 om 19:08uMijn tv ontvanger blijft zich herstarten . Heb de instructies van de kpnmail al opgevolgd maar helaas nu na twee dagen nog geen tv. Wat is er aan de hand. Het 0800 nr blijft buiten gebruik en ik zit zonder tv. Krijg ik nu in dec. 6 films

* Admin: Titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

Dank je Koen

MaarUiteindelijk is de update vanzelf gearriveerd en heb het journaal zonder storingen kunnen bekijken.

Reputatie 7
Badge +21
Mooi zo Berghem, dat is goed om te lezen. Bedankt voor je terugkoppeling :)

Goed weekend!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer