Beantwoord

tv-ontvanger heeft verbindingspoblemen

  • 8 July 2020
  • 35 reacties
  • 588 keer bekeken

Elk klant van kpn die al jaren lang lid is mogen ze wel meer waarderen.  Dan een nieuwe lid binnen slepen. 

Maar bij kpn is een verschrikking. Totaal niet klantvriendelijk. Heel onzorgvuldig ,Belofte niet na komen & geen oplossingen bedenken. Op die call centra zitten geen mensen met hoe ga ik met klanten  om Maar ook weet ik zoveel mogelijk van het product af. Om de klant te helpen  Antwoord is nee. Hoeveel contact er is geweest waarvan ik dacht Het is te erg voor woorden. Hoe kan het dat zo iemand daar zit. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Nadia 10 July 2020, 12:07

Bekijk origineel

35 reacties

Badge +19

U heeft de klantenservice gebeld omdat u een probleem heeft neem ik aan? Wat is het probleem? Wellicht kunnen we u helpen.

Beste Joep, Klantenservice gebeld wel honderden keren. Ik heb alles draadloos. met die stekkerblokken 

interactieve tv werk niet opneem problemen neem niet op als je later wilt kijken  serie kijken kan bijna niet STOPT midden in een aflevering .  tv kastje bij het aanzetten tv geluid op 200

En Joep zo zijn er nog meer problemen 

internet werkt slecht experiabox hapert 

ik wil de V12 experiabox

 

Badge +19

En u denkt dat met de v12 alle problemen opgelost zijn? Nou dan moet ik u teleurstellen. Het probleem zit in de draadloze verbindingsets.  Vervang die door kabels en uw problemen zijn opgelost.

Reputatie 4
Badge +3

Ik zit even mee te lezen en ik denk inderdaad dat wat Joep1965 zegt wel  het verhaal is.

Reputatie 7

Hey @Houston, zo te lezen heb je een serieus probleem met de verbinding richting de tv. Goed dat je ons hier vraagt om hulp, de deskundigen van de kpn community helpen graag. Welkom op het forum! :)

Het is zeer verstandig om de DVS te vervangen voor een kabel, daarmee heb je een snelle en stabiele verbinding naar de tv. Ik begrijp dat het even wat werk oplevert, maar je krijgt er zeker geen spijt van. De problemen die je nu ervaart zijn daarmee goed te verhelpen. 

Heb je ook last van een trage wifi-verbinding? Maak dan eens gebruik van onze KPN Wifi Manager, deze online tool hebben we ontwikkeld om je te helpen je wifi thuis te optimaliseren. De Wifi Manager maakt een scan van je huis en je wifi-verbinding en stelt de instellingen van het modem in. Als dat niet helpt krijg je tips en andere adviezen om je wifi te verbeteren :) 

De reactie zijn aardig hoor. MAAR met wie denken jullie te maken hebben. Ik heb alles  geprobeerd DUS ook met kabel JOEP geen oplossing  & Peter leuk dat je mee leest ?????

Hey Nadia

WIE zijn de deskundigen kpn  die zijn geen deskundigen  Het ligt aan de experia box 

dat is geen oplossing een kabel heb ik allang geprobeerd Maak niets uit problemen blijven 

leuk geprobeerd hoor maar ik weet heel goed wat ik moet doen. 

 

 

Badge +19

 Iemand die echt verstand van dit soort zaken heeft werkt niet met draadloze verbindingsets. Want die weet dat die voor allerlei problemen zorgen. Ik heb meer het idee dat u perse een v12 wil. Maar gelukkig kan @Nadia metingen doen om te kijken of er iets mis is met uw huidige experiabox.  En als die niet goed werkt zal die vervangen worden. Zo simpel is het gelukkig.

Wie ben jij OM over mij te oordelen. [...] Je kent de situatie niet EN je kent mij niet . DUS ga je over mij niet oordelen. Ik heb draadloos verbinding OMDAT het niet anders kan ik de woning. met je bekabel.  

Admin: bericht aangepast, ongepast. 

Hallo @Houston , in een woning kan veel, dus ook bekabeling aan (laten) leggen.

Het kost misschien even wat, maar dan heb je ook wat.

Zelf heb ik in het voorjaar door een erkende installateur een LAN-kabel via de kruipruimte laten leggen van de meterkast naar het punt waar de tv ongeveer staat en heb nu perfecte verbinding, terwijl dat met de verbindingssets via het stopcontact nog wel eens misging.

 

Reputatie 7

Hey @Houston, ik vind het heel rot voor je dat je tegen problemen met itv aanloopt, maar laten we het hier wel fatsoenlijk houden. We proberen je te helpen met goed advies. Draadloze verbbindingssets (DVS) om je tv mee aan te sluiten zijn een uitkomst voor lastig te bereiken plekken. Zo kun je overal in huis van kelder tot zolder je tv met de kpn tv-ontvanger verbinden. De adapters communiceren vanaf het modem naar je tv-opstelpunt via de elektriciteitsbekabeling, als daar een storingsbron tussenzit werkt deze constructie al minder goed. Je kunt dan haperingen in beeld en geluid krijgen of andere ongemakken zoals jij ze omschrijft. Een kabel van je modem naar de tv is dan echt dé uitkomst. Wil je dat nog eens proberen? Als je dan nog steeds storingen ervaart geef dan een gil, dan kan ik je verbinding doormeten en achterhalen waar het fout gaat. 

@Nadia

Maar @Houston geeft aan dat hij/zij al kabels heeft geprobeerd

Misschien is het wel wat anders dan kabels of draadloze verbinding set 

Oude tv ontvangers bijvoorbeeld 

Of een experia box wat niet juist werkt 

Als je je in de schoenen van TS gaat staan en iedere keer geen of slecht beeld hebt 

Gaat iedereen klagen en dat is goed terecht ook

Ik ben benieuwd naar de oplossing 

Reputatie 7

Om @Houston goed te kunnen helpen, Peter is er dit nodig:

Een kabel van je modem naar de tv is dan echt dé uitkomst. Wil je dat nog eens proberen? Als je dan nog steeds storingen ervaart geef dan een gil, dan kan ik je verbinding doormeten en achterhalen waar het fout gaat. 

Want alleen dan kan ik meten en analyseren waar het fout gaat in het modem. 

Dat had @Houston al geprobeerd 

Zie 7e text bericht van dit topic 

@Nadia voor mij ook een raadsel hoor waarom het met een kabel ook niet werkt 

Misschien is de experiabox of tv ontvanger wel stuk 

 

 

Reputatie 7

@peter-keetfm, dat heb ik ook gelezen. Ik snap dat je ons hoog hebt zitten, maar het lukt mij echt niet om terug te gaan in de tijd om de lijnmeting uit te voeren wanneer Housten wel een kabel had aangesloten. 
Het is dus van belang dat de kabel van de tv-ontvanger wordt verbonden met het modem en mij hier een seintje te geven wanneer de storing zich voordoet, dan kan ik ernaar kijken en achterhalen of er iets mis is met; modem / tv-ontvanger / kabel / thuisnetwerk of een combinatie.

Laten we nu weer het woord aan Housten laten, alleen dan komen we verder naar een oplossing.  

Oke 

Als @Houston met die kabel al geprobeerd heeft en het zelfde probleem blijft als met de draadloze verbinding set

Ben ik benieuwd wat het probleem kan zijn 

@Houston kun je het aansluiten (tijdelijk)

Experiabox / utp kabel / tv ontvanger 

Rechtstreeks 

Zodat @Nadia het door kan meten

Reputatie 7

Hey @Houston, het is hier al een tijdje stil. Is het probleem verholpen? Of heb je onze hulp nog nodig, dan hoor ik het graag :)

Reputatie 7

Geen bericht meer van je gehad, Houston. Ik ga er vanuit dat de problemen zijn verholpen en dat je onze hulp niet meer nodig hebt. Ik sluit hiermee je topic.

Toch nog een vraag? Stel ze hier dan gerust, we helpen je graag verder :)

Ten eerste Nadia wil ik niet op HEY aangesproken worden. Verder werk ik niet van 9 tot 5 OM op jou domme berichten TE moeten reageren  En vervolgens weet jij niet hoe mijn huis eruit ziet met je bekabel. Voor de zoveelste keer Dat gaat bij niet. EN verder Ga ik een klacht over jou indienen

Hoi @Houston,

Hierbij nog wat aanvullende informatie.
Ga je leuk vinden, denk ik.

Houston is de grootste stad van Texas in de Verenigde Staten van Amerika. De stad ligt aan de Golf van Mexico. Gemeten naar aantal inwoners is het de vierde stad van de VS en de grootste aan de Golfkust. Houston ligt in Harris County, qua inwonertal de op twee na grootste county van de VS. Wikipedia

PS: prima moderator Onze @Nadia niks mis mee, staat altijd klaar voor goed advies en ondersteuning.
      nee je kunt beter een klacht indienen over je eigen manier van reageren.
Maar bij wie !
 

Hoi @Houston,

Hierbij nog wat aanvullende informatie.
Ga je leuk vinden, denk ik.

Houston is de grootste stad van Texas in de Verenigde Staten van Amerika. De stad ligt aan de Golf van Mexico. Gemeten naar aantal inwoners is het de vierde stad van de VS en de grootste aan de Golfkust. Houston ligt in Harris County, qua inwonertal de op twee na grootste county van de VS. Wikipedia

PS: prima moderator Onze @Nadia niks mis mee, staat altijd klaar voor goed advies en ondersteuning.
      nee je kunt beter een klacht indienen over je eigen manier van reageren.
Maar bij wie !
 

Bedankt voor jou Nietszeggend Privé berichtje. Voor het gemak zet ik het even hier neer @Houston dan kunnen anderen dan ik bepalen wie de kleuter is in deze.
O ja de hele familie zit te trillen op de stoel. 
Dus privé berichtjes hebben geen zin, gooi ze meteen openbaar.
Vraag me wel af of dit ook onder bedreiging valt.
Even vragen aan mijn vriendin, die werk bij een organisatie waar ze dat kunnen uitzoeken.
Dag grote jongen.

Houston

 Zojuist

calimero wel ook reageren. Daag me niet uit kleuter . Weet je zo te vinden. Als niet normaal reageer. Houston heeft iets dierbaars voor mij
doe dit geen 2e keer meer.

Houston

wat gaat het lekker hier

pff weekend

ik pak zo een lekkere koude rakker proost!!!

wat gaat het lekker hier

pff weekend

ik pak zo een lekkere koude rakker proost!!!

Ik proost met je mee.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo allemaal en vooral hallo aan @genetic en @Houston. Ik grijp hier even in. Laten we vooropstellen, dit Forum is bedoeld om elkaar te helpen. Niet om elkaar de les te lezen of om elkaar af te vallen op wat iemand zegt. Iedereen probeert een bijdrage te leveren om een probleem opgelost te krijgen of een vraag beantwoord te krijgen. We gaan niemand persoonlijk (of uberhaupt) aanvallen. Dit is NIET oké, dus wees gewaarschuwd. 

 

De reactie zijn aardig hoor. MAAR met wie denken jullie te maken hebben. Ik heb alles  geprobeerd DUS ook met kabel JOEP geen oplossing  & Peter leuk dat je mee leest ?????

Hey Nadia

WIE zijn de deskundigen kpn  die zijn geen deskundigen  Het ligt aan de experia box 

dat is geen oplossing een kabel heb ik allang geprobeerd Maak niets uit problemen blijven 

leuk geprobeerd hoor maar ik weet heel goed wat ik moet doen. 

 

Uit deze reactie maak ik op dat je je aangevallen voelt door de reacties die onze community inclusief mijn collega (Nadia) aan je geeft. Dit is ten alle tijden niet de bedoeling. Onze intentie is het bieden van hulp en en gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Mijn collega's doen hun stinkende best je te helpen. Ook ik wil graag mijn armen uit de mouwen steken om je te helpen. 

 

Ten eerste Nadia wil ik niet op HEY aangesproken worden. Verder werk ik niet van 9 tot 5 OM op jou domme berichten TE moeten reageren  En vervolgens weet jij niet hoe mijn huis eruit ziet met je bekabel. Voor de zoveelste keer Dat gaat bij niet. EN verder Ga ik een klacht over jou indienen

 

De manier waarop je met ons communiceert baat mij een beetje zorgen, al begrijp ik dondergoed dat de problemen die je ervaart bloed irritant zijn en dat dit veel frustratie met zich meebrengt. Soms is het wel even lekker om af te reageren. Naar mijn idee hebben we genoeg stoom afgeblazen en kunnen we samen zoeken naar een mogelijke oplossing. Vanaf nu een verzoek aan iedereen om het netjes te houden. Zoals vaker aangegeven op het Forum: Wees hard/kritisch op de inhoud, maar zacht op de persoon. 

 

De nieuwe start: :hugging:

Beroerd dat de diensten niet naar behoren functioneren. Je geeft aan dat je alles draadloos hebt aangesloten.  Welk type DVS kastje(s) gebruik je? 
Welke Experiabox en welke tv-ontvangers heb je?
Je geeft in de gequote tekst aan dat je géén kabels kunt aansluiten. Aan de andere kant geef je aan dat een bekabelde verbinding het probleem niet oploste.  Welke van de twee is waarheid? 
Heb je het voorheen met de kabel aangesloten en een langere tijd getest, of niet. 

 

P.S. Op het Forum kiezen we voor een informele huis-/schrijfstijl.

Edit: Toevoeging op het privébericht dat aan Genetic is gestuurd. Dit kan niet en wordt vervolgd. Ik vind het publieke Forum niet de plek om dit nader te bespreken, dus ik kies ervoor dit in privé verder te behandelen.
Tip voor diegene die zich aangesproken voelt: Het is nooit te laat om sorry te zeggen. 

@Lisa 

Bij deze sorry 

Ik pak er nog een :grin:

@Lisa

Bij deze sorry 

Ik pak er nog een :grin:

Dan schenk ik er ook nog een in.
Een Duvel. :wink:

Reageer