Beantwoord

Tv ontvanger met eigen router

  • 10 January 2019
  • 2 reacties
  • 517 keer bekeken

beste mr/mevr,

Ik heb thuis een extra modem in de schuur geplaatst welke niet van kpn is. Nu wil ik een tv ontvanger op deze modem aansluiten maar dit werkt niet. Kan ik hier wat aan doen bv: met een splitter het signaal vanaf de experiabox splitten naar tv ontvanger en modem of moet hij dan rechtstreeks in de experiabox.

Mvg,

Christian Hokse
icon

Beste antwoord door PeterG 10 January 2019, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Kan je die extra modem niet vervangen door een Accesspoint? Daarop zit ook wifi én deze heeft 4 LAN poorten. Dan heb je toch hetzelfde als met een heel modem (vrij overbodig als er al een modem is).
Het accesspoint van KPN is niet duur en uitermate geschikt. Juist ook voor Interactieve TV van KPN.
(welverdorie: ik vind 'm niet meer in de webshop)

Andere oplossing
Op de kabel die de schuur binnenkomt een switch plaatsen. En daarop de tv-ontvanger en het modem aansluiten.
Reputatie 7
Badge +24
Hi hokse, welkom op het forum.


Op de kabel die de schuur binnenkomt een switch plaatsen. En daarop de tv-ontvanger en het modem aansluiten.


Dit is ook volgens mij in dit geval de makkelijkste oplossing. Gebruik die switch of in ieder geval een switch die IGMP snooping ondersteunt, daarmee moet het lukken.