Beantwoord

TV op de computer valt stil

  • 7 January 2019
  • 6 reacties
  • 164 keer bekeken

Hallo
de zender valt na 7 seconde stil op de computer, ik heb een vaste aansluiting van 100mb
Hebben meer mensen hier last van of is dit makkelijk op te lossen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 January 2019, 09:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen broodje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat je niet normaal televisie kan kijken op jouw computer, terwijl je deze bekabeld hebt aangesloten.. Ik kijk graag met je mee hoe dit kan, en of hier een oplossing voor is! Kan je aangeven wat voor computer je gebruikt? Welk merk en welk besturingssysteem staat hierop? Verder ben ik benieuwd welke internetbrowser je gebruikt, Chrome, Internet Explorer, Firefox of nog een andere.

En werken verder alle internetprogramma's goed? Kan je wel elke website bezoeken en gaat dit ook redelijk snel?

Ik hoor het graag, dan kunnen we verder zoeken naar de oplossing!
Reputatie 7
Badge +21
@broodje, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan ik je hier nog bij helpen? 🙂
Hoi Susan dank voor je reactie,ja nog niet opgelost computer desktop moet dat makkelijk aankunnen,Windows 10 besturing en firefox
Alles werkt prima en snel
Susan behalve kpn itv online natuurlijk
Reputatie 7
Badge +21
Helaas 😞 Dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing. Heb je, om te testen, ook een andere webbrowser geprobeerd? Bijvoorbeeld Chrome? Dat is nog wel even handig om te proberen! En gebruik je www.itvonline.nl of www.interactievetv.nl (laatste is nieuwste en te gebruiken met Google Chrome, Microsoft Internet Explorer (versie 8 of hoger) en Microsoft Edge). www.itvonline.nl is een 'oudere' versie en kan je gebruiken met de overige browsers. Nog even belangrijk om naar te kijken dus!

Daarnaast ontvang ik graag je adresgegevens, zodat ik in de systemen kan duiken om te kijken wat het probleem kan veroorzaken. Zou je jouw postcode + huisnummer, naam en klantnummer willen toevoegen aan je Forum profiel?
Hallo Susan
ik had een app gedownload op de desktop en deze werkte niet zoals het hoort.
www.interactievetv.nl werkt prima, dus wat mij betreft opgelost.
hartelijk dank voor je reacties

Reageer