Vraag

Tv verbinden met wifi

• 9 november 2017
  • 3 reacties
  • 661 keer bekeken

Hallo allemaal.
Ik heb een tv, Sony Bravia, die ik graag wil verbinden met het wifi netwerk zodat ik ook via mijn laptop iets op de tv kan bekijken.
In het begin werkte het goed, ik kon alles doen wat ik wilde, behalve naar Nederland 1, 2 en 3 kijken.
Opeens werkte het niet meer, als ik iets wilde casten was er geen netwerk gevonden en als ik via de tv naar een app wilde lukte dat ook niet.
Ik ben toen heel lang aan het prutsen geweest, wifi netwerk zoeken, wachtwoord opnieuw ingevuld, alles wat maar kan maar het lukte niet.
Toen na een paar weken wou ik het weer proberen en toen deed ie het wel, zonder dat ik ergens aangezeten had.
En opeens kon ik ook naar Nederland 1, 2 en 3 kijken, heel vreemd.
Nu doet hij het alweer niet, heel irritant, ik wil een filmpje op youtube bekijken via de tv en ik heb weer geen verbinding en ik krijg het ook niet voor elkaar om verbinding te maken.
Nederland 1, 2 en 3 doen het nog wel.

Ik snap er niks van, help!!!
Groetjes Lotte

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Lotte, dat klinkt erg irritant! Het is mogelijk dat het WiFi bereik niet in orde is, je kunt misschien winst behalen door deze verbinding te optimaliseren. Ik weet alleen niet of je internet bij KPN afneemt, je bericht is verstuurd vanaf een Tele2 aansluiting. Als dat het geval is kun je op hun hulppagina's kijken voor ondersteuning: Alles over wi-fi van Tele2

Gebruik je Digitenne voor TV? Begrijp ik goed dat je commerciële zenders niet kunt bekijken?
Het klopt dat ik dit via tele2 verstuurd heb maar we hebben ook een ontvanger van Kpn. De site van tele2 snap ik niks van dus ik denk ik probeer het even bij jullie.
De verbinding op mijn laptop en mijn mobiel is perfect, nooit last mee. Maar met de tv wil het dus niet lukken.

Op dit moment kan ik de commerciele zenders wel bekijken. eerst kon het niet en opeens deden ze het wel.
Reputatie 7
Badge +28
Bijzonder, maar fijn dat TV nu in ieder geval werkt!

Je bent hier welkom, alleen wordt de ondersteuning voor internet wat lastig. Tele2 heeft ook een eigen forum, misschien kun je de vraag over internet daar eens neerleggen? Voor Digitenne zit je hier natuurlijk helemaal goed 🙂

Reageer