Beantwoord

Twee KPN modems thuis

  • 30 November 2019
  • 7 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik woon sinds juli op een nieuw adres en heb een nieuwe modem ontvangen.

Raar genoeg heb ik nooit een doos ontvangen om de oude terug te sturen . Klopt dit wel? 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 November 2019, 19:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @DeniseOerlemans 


Normaal gesproken krijg je wel een retourdoos, maar het kan ook anders: 

Je kunt het modem dat je niet meer gebruikt in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbonnetje/verzendbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inleverpunt.

 

Hoi @DeniseOerlemans 


Normaal gesproken krijg je wel een retourdoos, maar het kan ook anders: 

Je kunt het modem dat je niet meer gebruikt in een eigen doos stoppen en deze gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn 

 

Bewaar wel het ontvangstbewijs wat je krijgt bij het PostNL-inlevering.

 

Hallo @Noordzee , het verzendbewijs bedoel je waarschijnlijk?

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt hem ook lekker zelf houden... als reserve, als je modem eens een x op vrijdagmiddag plots kapot is…

Reputatie 7
Badge +28

Ja verzendbonnetje of ontvangstbewijs. 
 Ik pas de tekst nog wel wat aan. 

Reputatie 7

Je kunt hem ook lekker zelf houden... als reserve, als je modem eens een x op vrijdagmiddag plots kapot is…

Dan ontvang je zaterdag een nieuw model ;)

We verzoeken onze klanten apparatuur in bruikleen van KPN die je niet meer in gebruik worden genomen, terug te sturen. We kunnen (onderdelen) opnieuw gebruiken of volledig recyclen. Bij je internet abonnement krijg de Experia Box van ons in bruikleen. Een tv-ontvanger huur je van KPN. Na afloop van je abonnement sturen we je een retourdoos óf je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis.

retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Bedankt voor je melding, @DeniseOerlemans. Is het gelukt? :) 

@Nadia ,

Ik heb hem toevallig gisteren terug gestuurd met en briefje erbij met mijn gegevens, en in de originele doos, dus ik hoop dat het goed wordt geregistreerd als hij daar is aangekomen😊. 

Bedankt voor de antwoorden iedereen! 

 

Reputatie 7

Hah @DeniseOerlemans, dan komt het helemaal goed! Bedankt voor het terugsturen, dat wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je nog eens een vraag hebben, je weet ons te vinden ;) 

Reageer