Beantwoord

Tweede retour doos van KPN ontvangen

  • 30 July 2019
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

KPN heeft mij een 2e retourdoos gestuurd terwijl alle onderdelen van het bruikleenapparaat dat geretourneerd moest worden al een week eerder met de 1e retourdoos teruggestuurd waren naar KPN.

Barcode van PostNL bevestigd de correcte aflevering op het juiste retouradres.

Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2019, 14:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @RK19, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In dit geval denk ik dat het elkaar net heeft misgelopen, jouw retourdoos en het versturen van een nieuwe retourdoos.. Aangezien je het verzendbewijs hebt en er aangegeven wordt dat het ontvangen is, hoef je hier verder niks mee te doen!

Wat ik nog wel even voor je kan doen is bij jouw gegevens noteren dat het pakket al retour is, zodat je niet nóg een doos krijgt en er geen misverstanden ontstaan. Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de barcode van PostNL (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Bedankt Susan! Super als je eea kan doorgeven om verdere verwarring en ongemak te voorkomen. Gegevens staan in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +21
@RK19, geen probleem 😉 Ik heb het genoteerd!

Reageer