Beantwoord

Typische kpn dienstverlening

Goedendag,

Zijn er meer mensen die dit soort dienstverlening ervaren bij de KPN? Ik geef aan niet tevreden te zijn, dat ik erover nadenk om terug te gaan naar Ziggo, omdat die al met al toch betere aanbiedingen en dienstverlening aanbood. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat meneer het begrijpt dat ik wil overstappen en doet geen enkele poging om mij bij de KPN te houden.

Ik vind dit dienstverlening van 0,0 en ben dan ook meer dan klaar met de KPN.

icon

Beste antwoord door Joep1965 28 november 2018, 14:30

Maar wat had je voor antwoord willen hebben dan? Een hogere snelheid is blijkbaar (nog) niet mogelijk dus daar kan hij je niet mee helpen. Misschien had hij je een korting kunnen geven als je die al niet hebt maar of je daar nou blij van wordt met deze snelheid....
Gezien de omstandigheden is dit toch een eerlijk antwoord lijkt me.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Maar wat had je voor antwoord willen hebben dan? Een hogere snelheid is blijkbaar (nog) niet mogelijk dus daar kan hij je niet mee helpen. Misschien had hij je een korting kunnen geven als je die al niet hebt maar of je daar nou blij van wordt met deze snelheid....
Gezien de omstandigheden is dit toch een eerlijk antwoord lijkt me.
Reputatie 7
Badge +10
Hey Waardeloze dienstverlening, welkom op het KPN forum! Jammer dat mijn collega op de chat je niet kan verblijden met een snellere internetverbinding thuis. Zo te zien is er niet meer dan 12 Mbit/s (nu) haalbaar op je adres. Als dit voor jou reden is, wat ik meer dan redelijk vind, om over te stappen naar Ziggo kunnen we niet anders dan het respecteren. Uiteraard hadden we jou het liefst binnengehouden met supersnel internet. Collega op de chat geeft aan het jammer te vinden als je gaat overstappen, maar het wel begrijpt. Naar mijn mening een heel eerlijk en gepast antwoord.
KPN is gewoon veel te traag met de upgrades. 12mb is om te lachen! Wij hebben 30 en is al niks. Geen 4K alleen maar loze beloftes. Jullie zijn net Rijkswaterstaat 2 banen aanleggen en er 3 nodig hebben.
Reputatie 7
En toch scoort KPN (zowel mobiel als vast) het hoogst in het onderzoek in de Consumentengids van december 2018. Daar staat Ziggo jammerlijk onderaan. Laat onverlet dat er indivudueel grote verschillen kunnen zijn en situaties waarbij Ziggo of zo inderdaad een betere keuze is dan KPN. Blijkbaar zijn KPN-medwerkers wel realistisch als ze niets beters te bieden hebben.

Reageer