Beantwoord

Uiterst ontevreden over behandeling klantenservice

  • 20 February 2019
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Door een aantal fouten van een chatmedewerker van KPN probeerde ik de overeenkomst die ik zojuist had gewijzigd weer terug te draaien. Ik wilde nagaan of een goedkoper pakket mogelijk zijn zonder verlies van de kwaliteiten die ik al had. Terugdraaien zou volgens de KPN-richtlijnen binnen 14 dagen altijd mogelijk moeten zijn, ik wilde dat realiseren binnen een uur. Nu blijkt mijn oude pakket niet meer te bestaan. Herstel zou nu in plaats van 16 euro korting per maand 8 euro duurder moeten worden. De klachtenmevrouw vertelde me dat zij iets kon regelen voor hoogstens een jaar. En na een jaar zou mijn abonnement dus 8 euro duurder moeten worden, dus 100 euro per jaar meer betalen, in plaats van 200 euro minder. Geen beweging meer in de discussie te krijgen, jammer!

Ik vind dit heel raar. Het werd een voor mij als decennia lange klant een erg onaangenaam gesprek. Ik kan niet begrijpen dat de KPN geen mogelijkheden heeft voor maatwerk, noodzakelijk om fouten van eigen KPN-personeel te herstellen. Wat nu? ik blijf het liefste klant bij KPN, want de kwaliteit van het product is goed.

Ik kan helaas geen klacht indienen over een klachtenmedewerker, anders zou ik dat zeker doen om een second opinion te verkrijgen.

Wie kan me nu nog helpen?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 February 2019, 12:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Hans Kampf, welkom! Je mag zeker een klacht indienen over een klachtenmedewerker, maar naar wat ik begrijp ben je het 'gewoon' niet eens met de uitkomst van de klacht. Dat kan ook, maar ik ben bang dat ik daar niet zoveel aan kan veranderen. Natuurlijk ga ik hier wel naar kijken voor je. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan duik ik er in!
Mijn probleem is dat KPN een fout heeft gemaakt, die niet wordt hersteld. Ik stuur graag een wat meer gedetailleerd verhaal per e-mail. Welk adres?
Reputatie 7
Badge +30
Dat is goed! Ik stuur je de informatie via een privébericht door.
Reputatie 7
Badge +30
Inmiddels heb ik gereageerd op je privébericht. Met de huidige abonnementsvorm en extra opties ga je maandelijks een beetje minder betalen. Als je ook nog gebruik wilt maken van Spotify Premium en/of Fox Sports Eredivisie ga je inderdaad meer betalen. Heel spijtig, maar we kunnen er niets aan veranderen, omdat we je niet meer over kunnen zetten naar de oude propositie. Excuses hiervoor!

Ik had dit veel eerder moeten melden, maar deze zaak is uiteindelijk naar mijn volle tevredenheid opgelost. Dank jullie wel.

Reputatie 7
Badge +30

Wat leuk dat je alsnog de moeite neemt om het te melden! Fijn om te lezen dat het opgelost is :-).Â