Beantwoord

Uitleg over facturen

  • 12 August 2019
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Goedemiddag, sinds 11-08-2019 heb ik mobiel toegevoegd aan alles in 1 pakket. In de bevestiging die ik van jullie heb ontvangen op 2 juli jl. staat vermeld dat de kosten voor mobiel (minus korting) € 16,00 bedragen en dat de eenmalige aansluitkosten € 25,00 bedragen.
Ik heb mijn factuur augustus 2019 (factuurnr. 2011127524140) ontvangen en die snap ik niet want er staat geen specificatie bij. Als ik de factuur met juli 2019 (factuurnr. 2011125068143) vergelijk dan zijn er een aantal opmerkingen. De kosten van juli waren:
Alles-in-1 Instap € 54,00
HD tv-ontvanger € 5,00
Opnemen Pakket € 4,99
De kosten van augustus zijn:
Alles-in-1 Instap € 78,39
HD tv-ontvanger € 7,26
Opnemen Pakket€ 7,24
Ik snap niet goed waarom de kosten van de tv ontvanger en het opnemen pakket hoger zijn geworden? ik heb tenslotte alleen een mobiel abonnement toegevoegd.
Graag ontvang ik uitleg over de factuur.
Groeten
Linda Lem
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 14 August 2019, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19
Weet je zeker dat het geen spam is?? Maw is de factuur echt van kpn?
Reputatie 7
Hallo @lindalem, welkom op het forum! De factuur die je beschrijft gaat over de vaste diensten, dat staat los van een mobiel abonnement. Daarvoor wordt een aparte factuur verzonden namelijk. Wat er met de bedragen aan de hand is kijk ik graag voor je na. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen voorzien van de postcode en huisnummer? Als je daarna hieronder laat weten dat dat gelukt is kan ik voor je kijken.
Reputatie 7
Hallo @lindalem, ik zie nog geen gegevens in je profiel staan en ik heb nog geen reactie van je. Als ik dit nog voor je na kan kijken hoor ik het graag van je.
Het is inmiddels opgelost na telefonisch contact met klantenservice KPN.