Uitstel upgrade centrale

• 14 september 2015
  • 3 reacties
  • 1030 keer bekeken

Al enige tijd hou ik in de gaten wanneer onze centrale eens wordt geupgrade, een half jaar geleden wats via https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ te zien dat onze centrale Q3 2015 geupgrade zou worden, planning plus of min 1 maand, nou dat is dus een plus geworden later, dus Q4 2015 en tot mijn grote verbazing check ik vandaag en nu staat er Q1 2016, blijft dit maar zo door gaan of zo?

Men is hier bezig met glasvezel (andere provider dan KPN) maar ik zie het nog gebeuren dat de glasvezel hier eerder ligt dan dat er uberhaupt maar 1 upgrade is geweest .

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Ik snap goed dat je de site in de gaten houdt, wie wil er geen sneller internet 🙂. Het is een indicatie die we afgeven, een streven dat we heel graag willen halen. Helaas kunnen hier veranderingen in komen en die zie je daar ook terug. Helaas is het dus afwachten totdat het daadwerkelijk gerealiseerd wordt. Ik wou dat ik een ander bericht voor je had hierover! 

leuk standaard antwoord dat door elke ISP op dit soort vragen wordt gegeven, maar ik denk dat het beter is dat men eens wat harder door werkt in het veld bij KPN zodat die upgrades wat sneller komen. Misschien kan je dat eens doorgeven aan de planning. Als hier een beter alternatief was dan was ik al lang vertrokken bij KPN, bah.

Reputatie 7
Badge +30

HenriSchuring42 schreef op 17 sep '15 13:28 u

leuk standaard antwoord dat door elke ISP op dit soort vragen wordt gegeven, maar ik denk dat het beter is dat men eens wat harder door werkt in het veld bij KPN zodat die upgrades wat sneller komen. Misschien kan je dat eens doorgeven aan de planning. Als hier een beter alternatief was dan was ik al lang vertrokken bij KPN, bah.

[/quote]
[/quote]
Mooie berichten allemaal, maar naar mijn idee is KPN erg goed bezig met alle upgrades. Helaas gaat er bij sommige upgrades wat fout qua planning, capaciteit of vergunningen.

Een alternatief is er eigenlijk altijd wel. Coax, satteliet, 3/4g..

Robin

Reageer