Beantwoord

Uitstel van betaling aanvragen

  • 5 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 442 keer bekeken

Kreeg vandaag een mailtje binnen, dat mijn factuur de 10e van de maand wordt afgeschreven. Dat komt me nogal slecht uit, en via de chat gaven ze me aan dat ik via deze manier een uitstel van betaling kan aanvragen. In principe is 3 weken voldoende. Hoop dat er spoedig op wordt gereageerd.
icon

Beste antwoord door Erik_ 7 oktober 2016, 14:39

Niels heeft laten weten dat het via de chat gelukt is om uitstel te krijgen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Niels, ik kijk graag even naar de mogelijkheden. Reageer je op mijn privébericht? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Niels26, heb je hier nog hulp bij nodig? Beantwoord je dan Joran zijn privébericht nog? Ook zijn we benieuwd met wie je gechat hebt, laat je dat ook weten?
Reputatie 7
Hi @Niels26, heb je hier nog hulp bij nodig? Beantwoord je dan Joran zijn privébericht nog? Ook zijn we benieuwd met wie je gechat hebt, laat je dat ook weten? Hoi Niels, mogelijk heb van de berichten van de kpn moderators nog geen mailbericht gehad, maar van deze wel... (forumbugje).
Reageer je op het bericht van Joran indien je nog geen regeling hebt. Dan is 't zo geregeld.
Reputatie 7
Badge +27
Niels heeft laten weten dat het via de chat gelukt is om uitstel te krijgen 🙂

Reageer