Beantwoord

Uitstel van betaling lukt niet online

  • 7 July 2020
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik wil mijn betaling met 10 dagen uitstellen als ik dat probeer via kpn met het juiste bankrekeningnummer krijg ik steeds een fout melding hoe kan dit

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door RBxx 7 July 2020, 20:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Hennie vd 

Als het online niet lukt via betaalafspraak maken, bel KPN dan tijdens kantooruren via 0800 0402 en vraag naar “Collections”. Dat is de financiële afdeling die dit in overleg met jou kan regelen.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Hennie vd, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals Ruud hier net ook boven zegt, als het haast heeft en het online niet lukt kan je altijd met ons bellen via 0800-0402. Wel tijdens kantooruren, voor dit soort vragen. Soms helpt het ook om een andere browser te gebruiken of de cookies even te verwijderen.

Reputatie 7
Badge +21

@Hennie vd is het nog gelukt online of heb je uiteindelijk telefonisch contact met ons gehad? :slight_smile:

Reageer