uitval experia box

• 19 mei 2012
  • 13 reacties
  • 8272 keer bekeken

Hallo, al divers keren contact gehad met klanten 'service'.... alles uitgevoerd, box verplaatst, instellingen gewijzigd, TV signaal via stroomnet ipv draadloos etc etc. Maar probleem blijft en dat is: TV valt regelmatig uit (verbinding kwijt), box start opnieuw op...

Komt ondermeer voor als ik grote bestande per PC verstuur (foto's etc) of als meerdere PC, laptop,tablet via wifi verbinding zoeken. Mijn irritatie grens is bereikt. Ik denk aan opzeggen en nieuwe provider (na bijna 20 jaar klant) of die box eruit en een nieuw (sterker) modem.

Tips voor vervangen (eigen) modem? 

13 reacties

Reputatie 2
Badge
Als je bekabeling in huis in orde is, zou ik bellen met KPN voor een monteur.

Reputatie 7
Badge +11
Beste frazoela,

Heeft u inmiddels contact opgenomen met de klantenservice van KPN?

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Je mag de mijne wel hebben, ik heb er toch niets aan, ze kunnen ons niet verhuizen 😉 want dat schijnt 16 dagen te moeten duren om een fout te herstellen!

Neen, ik ben dat lange wachten en telkens weer dezelfde stappen doorlopen om alles na te gaan GOED ZAT, ga overstappen na meer dan 30 jaar klant geweest te zijn...... mijn geduld is op! 

Reputatie 2
Badge
Tja,

Verwacht dan ook maar niet teveel van je nieuwe provider.....

Alles staat of valt met goede kabels en aansluitingen.

yep weet ik en alles is zoals het hoort.... maar uitval modem blijft gebeuren

zomaar spontaan én bij versturen van grote bestanden

ze weigeren nieuw modem en vinden monteur niet nodig

irritatie : ik werk veel online en raak regelmatig data kwijt en 's avonds TV kijken met de angst dat hij er wéér uitklapt....

Tis toch onzinnig dat ik alles opneem en dan maar later kijk?

Reputatie 2
Badge
Plaats anders even je waarden van het modem.

Heb je nog niets gehoord van Cornelis van Webcare?

waarden????

Cornelis vraagt of ik al gebeld heb met helpdesk hahah ja, uuuuuuuuuuuurrrreeeennnnn

Reputatie 3
Badge +1
Geachte Frazoela,

Kunt u mij uw postcode, huisnummer, bereikbaarheidsnummer en naam contractant sturen in een privébericht? Dan kan ik u helpen.

Met vriendelijke groet,

Danny

Reputatie 2
Badge
Ook ik ben zeer benieuwd.

Iemand die al 20, of was het nu 30 jaar, een abonnement van KPN had en nu opeens problemen heeft.....

Kijk anders eens op kpn.com/dvs

heb het opgezocht was veel langer bij 'kpn', klinkt cynisch trouwens.....

Niet ineens problemen maar sinds experia box 

WEat is kpn.com/dvs dan?

Reputatie 2
Badge
DVS staat voor Draadloze VerbindingsSet

Reageer