Uitval experiabox 8v

• 3 februari 2016
  • 18 reacties
  • 1049 keer bekeken

Geachte,

Ik heb regelmatig last van de uitval van mijn experiabox 8v deze moet  ik dan telkens opnieuw terug opstarten wat kan daar de oorzaak van zijn ik zou dit graag opgelost willen hebben

e de waele

* Admin: verschillende topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd

18 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Wat gebeurt er precies als de Experiabox uitvalt? Gaan alle lampjes uit?

Robin
Hallo Robin

Nee alle lampjes gaan niet uit maar als dit plaats vind dan zal ik eens kijken wat er precies blijft branden/pinken en ga het hier melden.

dan kom je misschien iets verder.

Nu op dit moment werkt alles goed Het lampje WIRELESS dat pinkt ook altijd maar en dan weer een tijdje niet dus ???

Moet dit lampje WIRELESS constand branden ???

Het lampje INTERNET pinkt ook af en toe  ,De rest brand constant

mvrg e de waele

Reputatie 7
Badge +30
Als wirelles of internet knippert betekent dat dat op dat moment gebruikt wordt.

Ik ben erg benieuwd welke uit gaan wanneer de Experiabox uitvalt

Robin
Hallo Robin

Als hij uitvalt dan ga ik dit aan u door geven bedankt nog voor uw snelle reactie ik ben ook benieuwd

mvgr E de waele

Het is weer zover geen beeld op mijn tv dus weer uitgevallen

Op de experia box zie ik het volgende  branden / knipperen

Power brand constand   Wireless knippert  af en toe   Voice brand constand  Broadband  brand costand   Internet knippert  af en toe

Tv brand constand  (upgrade  Wps Eco branden niet en doen niets)

Als ik mijn tv aan zet geeft hij de melding ZENDER NIET BESCHIKBAAR  enz Dus geen beeld  dit gebeurd zeker 2x per dag.

e de waele

Reputatie 7
Zeer herkenbaar probleem met de v8. De mijne viel zeker 2 tot 5 x per dag even uit. Na 2 minuten werkte alles dan weer. Tot het weer even uitviel. Totdat Joran mijn modem in december '14 met een v9 omwisselde. Daarna geen problemen meer. Op de gewone storingen na.

Zie ook mijn topic uit die tijd: Storing! Steeds uitval en de rest .

Ok bij wie moet ik mij melden voor deze wissel  wie gaat daar voorzorgen  Of laten ze mij nog even aanmodderen ???

e de waele

Ik heb steeds maar last van het uitvallen van mijn experiabox v8 telkens opnieuw opstarten door deze uit en weer aan te zetten  wat een gedonder wie gaat mij helpen

e de waele

Reputatie 7
Er zal zich vandaag (of anders úiterlijk morgen) iemand van KPN Webcare zich hier melden. Die zal de omruil met je plannen.

Reputatie 7
Badge +16
Heb je al eens een totale reset gedaan?

Knipsel.PNG

Geachte forum leden

Ik zou het wel op prijs stellen dat er eens word gekeken hoe dikwijls mijn modum is uitgevallen de laatste tijd .??

Ik heb zelf nog geen  gehele reset gedaan dat ga ik morgen doen En ga het afwachten of het beter gaat Als het probleem zich blijf melden

dan kunnen we  nog verdere stappen ondernemen

e de waele

Reputatie 7
Badge +21
Dag ericenireen,

Balen dat je Experiabox regelmatig uitvalt! Stuur me een reactie op m'n privébericht en ik help je dit probleem op te lossen :)

Reputatie 7
Badge +21
Ik heb je inmiddels al een reactie gestuurd in je andere topic ;) 

Giant2000 schreef op 5 feb '16 om 13:24u
Heb je al eens een totale reset gedaan?

Knipsel.PNG

ericenireen schreef op 6 feb '16 om 10:20u
Giant2000 schreef op 5 feb '16 om 13:24uHeb je al eens een totale reset gedaan?

Knipsel.PNG

Ik heb van morgen  mijn V8 gereset

Het  knopje van achter ingedrukt tot het rode Powerlamje  brande Heb toen  een uur gewacht wat denkje helemaal niets meer

Geen telefoon geen internet geen tv   Heb toen van allende de aan /uitknopweer maar eens  gebruikt  dat is dan gelukt.

Wat een grote rotzooi met deze  modum  een allende is het ,  Mijn ervaring : KPN laat de mensen  gewoon aanmodderen

e de waele

ericenireen schreef op 6 feb '16 om 10:27u
Ik heb van morgen  mijn V8 gereset

Het  knopje van achter ingedrukt tot het rode Powerlamje  brande Heb toen  een uur gewacht wat denkje helemaal niets meer

Geen telefoon geen internet geen tv   Heb toen van allende de aan /uitknopweer maar eens  gebruikt  dat is dan gelukt.

Wat een grote rotzooi met deze  modum  een allende is het ,  Mijn ervaring : KPN laat de mensen  gewoon aanmodderen

e de waele

Er is nog wat bij gekomen Mijn vrouw heeft een speciale telefoon voor slechthorende deze werkt nu ook niet meer Bedankt KPN.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi ericenireen,

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je er net een reactie op gestuurd :)

Reageer