Beantwoord

Uitval verbinding melden

  • 14 September 2021
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Waarom is het zo moeilijk de uitval te melden van mijn telefoon+internet.

Gistermiddag om ½ 5 viel alles weg Vanochtend om even over ½ 8 deed alles het weer.

Heb van alles geprobeerd aan/uit knop, stekker idem, de bekende paperclip op aanraden ooit van een monteur.

Maar om dit bericht te versturen heb ik een ½ uur moeten zoeken naar waar op KPN website ik deze uitval kon melden. Uitval was er ook in februari en maart 2020, maar dat duurde een paar uur. En ook moest ik weer apart inloggen; wat voor gedoe is dit?

 

Het is allemaal begonnen na mijn nieuwe contract met telefoon erin in 2018. In de 10 jaar ervoor nooit klachten gehad over mijn Internet. Ik hoorde ook telkens een klik als de boel uitging.

Hopelijk is het niet weer die suffe monteur die elke keer vergeet de knoppen terug te zetten.

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 September 2021, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fam Forum, welkom op ons forum! Een wegvallende verbinding zit niemand op te wachten.
Allereerst kun je hierover ook altijd met ons bellen, het handigste is dat te doen op het moment dat je de storing ervaart.
Je kunt ons bereiken op 0800-0402!

Als je verbinding nog steeds weg blijft vallen wil ik natuurlijk graag even met je mee kijken!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Geachte Thomas,

Alles werkt weer.

De laatste monteur die is geweest, zou mijn verbinding naar een andere Centrale overzetten, sindsdien geen last meer gehad tot laatst natuurlijk. Was die vorige monteur weer bezig geweest?

Als mijn verbinding wegvalt dan natuurlijk ook mijn telefoon, zodat ik niet KAN bellen.

Moet ik weer naar mijn broer om zijn mobiel te lenen; misschien moet ik toch maar een mobieltje kopen ipv deze 'vaste’ verbinding.

 

In ieder geval dank voor uw prompte reactie.

RA.

Reputatie 7
Badge +20

Ah fijn, bedankt voor je terugkoppeling! Ik weet niet precies waar het hem in zat maar het omzetten naar een andere centrale kan soms problemen oplossen!
Bellen gaat inderdaad lastig zonder mobiele telefoon op zulke momenten.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!