Uitval WiFi en TV na installatie V10A

  • 8 January 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

jammer maar de v10a werkt niet na behoren minder ontvangst wifi op telefoon en uitval tv ook de
experia wifi versterker geprobeerd help niet blijft onstabiel de wifi dus de versterkers staan nu uit en de modem terug naar fabriek instelling. tv valt niet meer uit maar de WIFI (onstabiel)
dus al met al niet tevreden had hiervoor de v8 beviel beter maar na meting adviseerde zij de v10a en de versterkers maar dat werkte dus niet (onstabiel)krijg het niet goed werkend als ik dit geweten had was ik er nooit aan begonnen.
😡

Admin: Bericht afgesplitst van Slechtere WiFi sinds Experia Box V10A | KPN Community

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Bert, welkom op het forum! Erg jammer om te lezen dit 😞 Dit is duidelijk geen verbetering op de V8. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan zoek ik uit hoe we dit het best kunnen oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
@2bert: Ik heb nog niets van je gehoord, kan ik je hier nog mee helpen?
Dit gedoe met v10a is al maanden bezig.online gamen is onmogelijk op die box .Jullie komen maar niet met een oplossing. Triest
Reputatie 7
Badge +28
@Jonjanse: Ik raad je aan een nieuw topic te openen en duidelijk te vermelden wat er aan de hand is en wat je al hebt getest. Je hebt nu drie boze reacties in oude topics geplaatst waar we niets uit kunnen opmaken, behalve dat het niet werkt. We willen je graag helpen maar dit is niet de manier.

Reageer