Al geruime tijd ben ik bezig om eruit te komen met de KPN!! sinds wij de nieuwe v10a hebben hapert mijn wifi en dus geen internet verbinding!! Na veel bellen en allebei testen via sms en via de hulpdesk (waar niks uitkwam!)is er een monteur langsgeweest en die heeft de glasvezelkast vervangen want daar kon het aan liggen!! Hij was nog niet weg of daar ging de wifi er weer uit!! opnieuw gebeld en zeer onvriendelijk geholpen... telefoon gesprek later op de dag weer gevoerd en toen kregen we de experioa wifi opgestuurt. Dit heeft niks geholpen!!!Nu lees ik op dit forum dat het kan liggen aan de DHCP server!!
Blijkbaar weet de KPN af van de problemen met de v10A maar heeft er nog steeds geen oplossing voor!! Ik vind dit echt schande!! Dat je als groot bedrijf een router uitgeeft.. mensen verplichten deze te installeren terwijl ze de problemen niet kunnen oplossen!!
Nu zou ik heel graag mijn v10a omruilen voor de v10 die blijkbaar geen problemen heeft met DHCP!! ik hoor wat van jullie te horen!!