Vraag

Update Experiabox V10A?

  • 5 April 2019
  • 6 reacties
  • 1140 keer bekeken

Zou ik een update mogen krijgen voor mijn V10A? Er zijn veel storingen de laatste weken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Palvanzo, welkom op het forum! Jammer te horen dat je storingen ervaart. Er is op dit moment geen update beschikbaar voor de V10A. Ik kijk echter graag met je mee. Kun je uitleggen wat je precies ervaart?
Reputatie 3
@Erik_ Is er al nieuws over de update waardoor ik mijn 2.4GHz en 5GHz SSID's apart kan maken? Zodat mijn telefoon bijvoorbeeld altijd naar de 5GHz SSID connect ipv soms de een en soms de ander. Ik weet dat het een functie heeft en dat ze daarom dezelfde naam delen maar ik zou graag als consument/gebruiker kunnen kiezen. Ik heb ooit ergens op dit forum gelezen dat er zo'n update aan zat te komen maar ik heb nog niets gezien tot nu toe. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +30
Het zit nog niet in de interface van de V10A, Karoi. Dit wordt nog toegevoegd, maar datum heb ik daar nog niet voor. Maar via de servicetool voor het wijzigen van de SSID kun je beide banden wel een aparte naam geven.
Reputatie 3
Het zit nog niet in de interface van de V10A, Karoi. Dit wordt nog toegevoegd, maar datum heb ik daar nog niet voor. Maar via de servicetool voor het wijzigen van de SSID kun je beide banden wel een aparte naam geven.

Top. Ik ga er naar kijken. Ben helaas niet thuis dus kan pas later hier een reactie op geven. Ik heb het nu als volgt 'geforceerd', 2.4Ghz verbinding staat op 80% sterkte en de 5Ghz verbinding op 100%, daardoor kiest mijn telefoon nu standaard de 5Ghz verbinding maar twee losse SSID's en allebei op 100% sterkte is toch wat fijner voor de paar devices die 2.4Ghz gebruiken en wat verder weg van de router staan. Maar goed om te horen dat deze optie er aan komt. @Erik_ kan ik ook de nieuwe beta firmware krijgen? Mijn VPN verbinding vanaf thuis werkt niet meer en ik las ergens da de BETA firmware het oplost.
Zou ik een update mogen krijgen voor mijn V10A? Er zijn veel storingen de laatste weken.
De verbinding (met draad) valt regelmatig weg en wordt aanzienlijk trager. Een update zou helpen, vertelde iemand mij, maar die is er dus niet? Heb je nog tips?
Reputatie 7
Badge +30
Een bekabelde verbinding zou niet moeten wegvallen, Palvanzo. Kun je daar wat meer over vertellen? Valt echt het hele internet uit, of is dit op één apparaat? Krijg je foutmeldingen te zien? Hoe heb je thuis de boel aangesloten op de Experia Box? Vul verder ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik metingen doen.