Beantwoord

Update straatkasten

  • 1 January 2020
  • 11 reacties
  • 355 keer bekeken

op de site van robin flikkema was aangegeven dat de straatkast in december zou worden geupdated

ook van kpn netwerk meerdere mails ontvangen dat ze bezig zijn inmiddels alzo’n 3 maanden

ik merk helaas niets van enige verbetering wanneer kan ik dat verwachten?

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 January 2020, 10:56

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @rijkm000 

Heb je eens op Fourstack gekeken? En wat staat daar onderaan vermeld qua updates?

waarom krijg ik dan al 3 maande mail van kpnnetwerk dat ze bezig zijn met updaten van de straatkast

kunnen ze die moeite ook wel besparen

 

Reputatie 7
Badge +22

waarom krijg ik dan al 3 maande mail van kpnnetwerk dat ze bezig zijn met updaten van de straatkast

kunnen ze die moeite ook wel besparen

Dat weet ik niet @rijkm000, maar begrijp ik nu hieruit dat er geen updates staan op jouw postcode?

Heb je eens op deze site gecheckt?

op fourstack geen updates en via kpn netwerk van de 3 onderdelen zijn er nu 2 klaar

 

Hallo @rijkm000 , plannen en uitvoeren zijn 2 heel verschillende dingen bij KPNnetwerk.nl

De kast waar ik op aangesloten ben stond in juni 2019 gepland om in augustus opgewaardeerd te worden, uiteindelijk is het begin oktober opgeleverd en kan ik sinds eind oktober gebruik maken van FttC met een hogere internetsnelheid.

Om goed op de hoogte te blijven kun je bij www.kpnnetwerk.nl een abo nemen op een gratis nieuwsbrief en blijf je als eerste op de hoogte van de wijzigingen aangaande jouw adres.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @rijkm000, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het upgraden van een straatkast kan, afhankelijk van de werkzaamheden, enige tijd in beslag nemen. En soms is de communicatie hierover ook voor verbetering vatbaar. Dat 2 van de 3 onderdelen klaar zijn is wel positief lijkt me!

Maar ik kijk graag even mee wat er bij ons bekend is op jouw adres, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Ik hoor graag van je!

gedaan

Bart

Reputatie 7
Badge +21

@rijkm000, bedankt! Ik zie zo geen upgrade staan voor jouw postcode, wat ik dus erg vreemd vind. Ik heb het even nagevraagd bij de achterliggende afdeling, zodra ik hier wat over hoor dan laat ik het weten! 

Reputatie 7
Badge +30

We hebben een antwoord, Bart. De plandatum voor de laatste werkzaamheden is opgeschoven en staat nu op eind maart. Fourstack laat alleen upgrades zien in de komende twee maanden, vandaar dat je nu niets meer ziet. Houd in je achterhoofd dat dit een plandatum is en dat die nog weer kan verschuiven. 

dank je wel 

het zou dan misschien verstandiger zijn als kpnnetwerk niet vanaf half augustus 2019 je al “lekker” maakt en het dan dus uiteindelijk nog een jaar duur (bijna) 

Reputatie 7
Badge +21

@rijkm000 allereerst wil ik zeggen dat dat natuurlijk nooit onze insteek is! Maar soms zijn er bepaalde (onvoorziene) hindernissen of obstakels waardoor de verwachte plandatum niet gehaald wordt. Daarom zijn de plandata helaas ook verschuifbaar. 

Reageer