Beantwoord

Upgrade aankondiging verdwenen 9712RK

• 23 januari 2017
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

Vorig jaar stond er een geplande upgrade voor Q4 2016. De snelheid zou naar 38 Mbit gaan. Later veranderde dat in Q1 2017. Begin januari veranderde het naar Q4 2017. Nu staat er "Geen geplande upgrades gevonden". Ben erg benieuwd hoe het nu zit. Dat iets verschuift snap ik wel, maar dit is wel erg vreemd.
Postcode 9712RK
icon

Beste antwoord door Mellie 24 januari 2017, 16:09

Ik dacht, nee he... De upgrade die bij ons al drie keer uitgesteld is en nu op Q3 2017 stond staat er nu ook niet meer op.
Ik begin hier toch behoorlijk knifterig van te worden, ik had mezelf voorgenomen dat als hij wéér uitgesteld werd over te stappen naar Caiway. Stukken duurder maar wel glas ipv 13mb...
Ik snap dat men hier op het forum hier niets aan kan doen, maar ik blijf niet wachten op uitstel elke keer.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @kdrkdr, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Zoals Robin uitlegt, laten we inderdaad geen upgrades meer zien die verder in de toekomst staan. Ondanks dat ik natuurlijk graag klanten wil verwelkomen, raad ik ook aan om niet over te stappen als de upgrade er nog niet is. Tenzij je natuurlijk prima tevreden bent met de huidige snelheid die we op dit moment leveren.

Hou zeker wel de website in de gaten, zodra weer meer duidelijk is over de planning van dit jaar gaan we dat natuurlijk gewoon weer aanvullen. Het is dus niet zo dat als de upgrade weg is, deze niet meer komt dit jaar. Er moet op dit moment alleen even gekeken worden wanneer deze het beste op de agenda gezet kan worden.
Reputatie 7
Badge +30
Maar niet de hele planning verschuift. Allen sommige (redelijk wat) straatkasten worden steeds uitgesteld. Toevallig zit jouw straatkast daar bij.
Reputatie 4
Badge +3
Ik dacht, nee he... De upgrade die bij ons al drie keer uitgesteld is en nu op Q3 2017 stond staat er nu ook niet meer op.
Ik begin hier toch behoorlijk knifterig van te worden, ik had mezelf voorgenomen dat als hij wéér uitgesteld werd over te stappen naar Caiway. Stukken duurder maar wel glas ipv 13mb...
Ik snap dat men hier op het forum hier niets aan kan doen, maar ik blijf niet wachten op uitstel elke keer.
Reputatie 7
Badge +30
Dat ligt aan het achterliggend systeem. Sinds 21 Januari zijn alle upgrades die iets verder in de toekomst staan verdwenen.
Reputatie 7
Badge +30
Huh ik snap er helemaal niets van. Waarom zou dat betekenen dat alles een jaar verschuift?

Verder is het natuurlijk ook totaal niet verstandig om over te stappen omdat er een upgrade gepland staat. Die worden zo vaak uitgesteld.
Dat ligt aan het achterliggend systeem. Sinds 21 Januari zijn alle upgrades die iets verder in de toekomst staan verdwenen.
Zou betekenen dat de planning alles bij elkaar meer dan een jaar verschuift. Dan heb je eigenlijk niets aan zo'n site. Als je besluit bijtijds over te stappen kom je mooi van een koude kermis thuis.
Huh ik snap er helemaal niets van. Waarom zou dat betekenen dat alles een jaar verschuift?
.

Ik legde dat inderdaad niet duidelijk uit. Maar eerst stond er Q4 2016 en later Q4 2017. Dat is dus een jaar.

Verder is het natuurlijk ook totaal niet verstandig om over te stappen omdat er een upgrade gepland staat. Die worden zo vaak uitgesteld.

Dat is me inmiddels duidelijk 😳 Dank voor je antwoorden!

Reageer