Beantwoord

Upgrade ellende en Kpn helpdesk die niets weet of verkeerde info geeft.

• 2 november 2017
  • 76 reacties
  • 1564 keer bekeken

Toon eerste bericht

76 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Yeahhhhhh zou het dan toch?

Ik zag dat vandaag een nieuwe straatkast (metaal) bij KVD kast geplaatst was. Hoewel hij leeg is zijn de signalen er nu wel dat ook wij aan de beurt gaan zijn. Kom ik ook van mijn 13mb af? 😀
@BramVS
@Dennisk76
@Natasja
Hoi allemaal,
Er is weer beweging in de planning..April 2018..het word wel steeds spannender..Doet me denken aan mijn kinderjaren en St Klaas..komt hij of komt hij niet??

Ga voor je duimen! hier nog steeds geen verandering helaas
Reputatie 3
Badge

Ik zag dat vandaag een nieuwe straatkast (metaal) bij KVD kast geplaatst was. Hoewel hij leeg is zijn de signalen er nu wel dat ook wij aan de beurt gaan zijn. Kom ik ook van mijn 13mb af? 😀
hoop doet leven Dennis..al jaren lang😀
Reputatie 5
Badge +6

Ik weet alleen niet of er in die ochtend hoop veel leven zit......😂
Reputatie 3
Badge

Ik weet alleen niet of er in die ochtend hoop veel leven zit......😂
😀
Reputatie 3
Badge
Heerlijk om te lezen..er staat bij de planning een datum...13-04-2018..het gaat gebeuren😀
Reputatie 3
Badge
Bedenk me wel nu..dat het dan vrijdag de dertiende is..😯 😀
Reputatie 3
Badge
Vrijdag 13 April...kon ook niet goed gaan..
Planning dus maar weer een zetje gegeven..we gaan nu voor Mei
Word vervolgd???
Reputatie 3
Badge
Yessss..we hebben weer een datum..18-05-2018
Zou het nu dan eindelijk gebeuren????
Fijn weekend
Reputatie 3
Badge
D day..ik ben benieuwd..duimen jullie voor me?
Reputatie 7
Badge +30
Eigenlijk is mijn hoop al weg (sorry). Veel upgrades die op vandaag stonden zijn al uitgevoerd en daar is de datum al weg en in veel gevallen de snelheid al bijgewerkt in het bovenste tabelletje
Reputatie 5
Badge +6
Duim met je mee.....hier in mijn wijk een hoop kasten erbij maar nog steeds geen update. KPN kon mij vertellen dat de update in Q3 staat op dit moment. Ik ga er zelf vanuit dat het pas begin 2019 wordt.
Reputatie 3
Badge
Upgrade toch uitgevoerd naar 100mbit..Maar bij mij stopt het met 11mbit.
Na twee x 40 min helpdesk..komt er nu as Donderdag een monteur.
Wordt vervolgd. Fijne Pinksterdagen iedereen.
Reputatie 7
Badge +21
Ik duim met je mee Kok! Ik zie inderdaad de ingeplande monteur, ik kijk uit naar jouw terugkoppeling komende donderdag 😉
Reputatie 7
Badge +30
@Susan_, is die monteur logisch? De lijn van TS moet omgezet worden maar daarvoor hoeft TS niet thuis te zijn en als ik het zo lees is er een storingsmonteur ingepland.
Reputatie 3
Badge
Hoi Robin
Ik heb vrijdag en zaterdag twee maal een half uur met klantenservice van alles geprobeerd.
Ik neem aan..dat ze weten wat ze doen..de monteur was hun optie.
We gaan het wel merken.
Reputatie 7
Badge +21
Ik ben er even wat dieper ingedoken, voor de omzetting is géén monteur nodig. Nu het beschikbaar is, kan ik je in het systeem omzetten. Dit duurt wel even, de geplande datum staat nu op 4 juni. De monteur is dus niet nodig, je kan deze annuleren via deze website. De omzetting naar de hogere snelheid heb ik inmiddels in het systeem aangevraagd, hier ontvang je een bevestiging van per e-mail!
Reputatie 3
Badge
Hoi @Susan_
Bedankt voor je acties..monteur heb ik geannuleerd.
Blijft wel weer bizar..dat klantenservice me twee dagen een half uur..van alles liet proberen.
Je gaat na 4 Juni weer van me horen.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +21
Ja, ik kan ook echt geen reden bedenken 😞 Het gaat nog niet echt lekker wat betreft die communicatie naar jou toe, mijn excuses. De wijziging staat in ieder geval gepland, we hebben 4 of 5 juni weer contact!!
Reputatie 3
Badge
Hoi @Susan_
Het word echt bizar..heb nu de hele dag totaal geen verbinding..dus ook geen tv
Klantenservice zegt..lijn is niet vrijgegeven??
Hoi @Susan_
Het word echt bizar..heb nu de hele dag totaal geen verbinding..dus ook geen tv
Klantenservice zegt..lijn is niet vrijgegeven??

Zucht.. maaaar, als je het van de positieve kant bekijkt gebeurd er eindelijk wel iets.. ff vervelend, maar mag toch hopen dat je straks wel van de nieuwe snelheid gebruik kan maken 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik heb em even aangemeld als spoed.

Maar, lijn niet vrijgegeven is een beetje apart in dit geval. Dezelfde monteur zou namelijk in ~20 minuten de lijn los moeten koppelen, op de DSLAM in de straatkast aansluiten, en dan kan ie administratief omgezet worden naar een hogere snelheid. Allemaal zondat dat jij iets hoeft te doen of een monteur bij jou iets hoeft te doen.

Robin
Reputatie 3
Badge
@RobinFlikkema
Dank jw Robin..hopelijk gaat dat nog lukken..wil voetbal kijken vanavond.
En antwoorden van klantensevice...soms denk je pfff..
Reputatie 7
Badge +21
@Kok 172, wat enorm frustrerend! 😞 Er blijkt dan alsnog iets niet helemaal goed te gaan, binnen 15 minuten zo zoiets omgezet moeten zijn.. Ik heb gekeken met mijn collega, de eerstvolgende mogelijkheid om een monteur te sturen is morgen tussen 10.00-12.00. Andere mogelijkheden zijn tussen 12.00-14.00, 14.00-16.00 en 16.00-18.00. Ben je tijdens een van deze tijdstippen thuis?
Reputatie 3
Badge
Ben morgen evt de hele dag thuis..dus smorgens is prima

Reageer