Beantwoord

Upgrade ExperiaBox v8 ->v10

  • 5 September 2019
  • 6 reacties
  • 577 keer bekeken

Hallo,

De meeste apparaten hier hebben IEEE802.11ac 5 GHz access point protocol. Dit word niet ondersteund door onze experiav8 hoe kan ik een v10 krijgen?

groet,

Ep
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 September 2019, 16:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Zelf een accespoint aanschaffen.

Je kan het geluk hebben dat je iemand van KPN treft die toevallig een goede bui heeft vandaag. Maar anders is het in principe zo dat een apparaat wat niet kapot is niet vervangen word.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @eheijting. Welkom op het forum! Helaas hebben we niet de mogelijkheid om een nieuwe modem toe te sturen. Pas als er tijdens het doormeten van de verbinding wordt geconstateerd dat de huidige ExperiaBox defect is krijgen we de mogelijkheid om een nieuwe modem toe te sturen, zoals Nick83 eigenlijk al aangeeft. Dit is dan de nieuwste modem op voorraad. Het is dus mogelijk dat je een andere type modem ontvangt dan de v10.
Bedankt, ik heb de oplossing al gevonden, mijn abonnement vandaag opgezegd en naar andere provider.
Badge +19
Tsja dat kan natuurlijk ook. Alleen beter zal het niet worden.
Zal mijn ervaring met de nieuwe setup hier delen.
Reputatie 7
Badge +21
@eheijting Wat jammer dat je het abonnement hebt opgezegd.😥

Reageer