Beantwoord

Upgrade internet

  • 2 April 2019
  • 8 reacties
  • 250 keer bekeken

Reputatie 1
Beste mensen,

Ik heb zoals ik zie op netco fourstack een upgrade hoelang zou dat duren voordat dat is gedaan en omgezet?

Alvast bedankt voor de moeite en de reactie!

Mvg Jordy de Vos

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 April 2019, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jordy, welkom hier. Zodra je ziet in de fourstack tool dat dit af is gerond kun je overgezet worden op de nieuwe snelheid. Dit kan nog weleens afwijken van de genoemde datum die daar wordt weergegeven, 2 april. Ergste geval dat ik heb meegemaakt is dat het 6 maanden later is afgerond, dit in verband met planning en beschikbaarheid van monteurs en hardware. Daar ga ik nu echter niet vanuit overigens. Ik zie dat het nog niet in de tool is verwerkt.

Bij ons is het wel zo dat er vanuit onze kant nog een aanpassing moet worden gedaan om de nieuwe snelheid te kunnen halen. Een aanpassing van de drager zoals het mooi heet, in dit geval van VDSL naar VVDSL. De details zal ik je verder besparen. Ik zie echter dat je niet bij ons klant bent, hoe dit bij andere providers gaat weet ik niet. Mijn advies is om dit daar even na te vragen zodra dit rond is.
Reputatie 1
Oke bedankt voor je reactie, zou je misschien een inschatting kunnen maken wanneer het afgerond zou kunnen zijn?
Reputatie 7
Badge +24
Kon ik dat maar, geef het even een paar dagen. Ik verwacht dat het daarna wordt verwerkt. Een uitstel zal daar worden verwerkt en weergegeven, mocht dat nodig zijn.
Reputatie 1
Oke ik wacht het af in ieder geval bedankt voor je tijd en moeite en een fijne dag!
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan uiteraard.
Reputatie 1
Best Alex_P,

Hij staat nu op 71mbits en op sdf/mdf maar als het goed is moet ie op SDF staan hoe krijg ik dat gedaan?

Alvast bedankt voor de reactie

Gr Jordy
Reputatie 7
Badge +24
Jordy, dat hoef jij niet te doen maar je provider. Vraag het daar dus na, ze horen te weten hoe je snelheid aangepast moet worden en kunnen dit in gang zetten.
Reputatie 1
Oke zal ik doen bedankt en nog een fijne avond!