Nadat de modem herstart werd hadden we een snelheid van 20/3 mbit. Dit is ongeveer gelijk aan het instap pakket van 20/2 alleen is er dus geen sprake van de 100/10 mbit upgrade.
Na een postcode check zag ik dat ons adres maximaal 50 mbit kon halen (nog geen bonding). Ik zag dat onze buren 100 mbit konden halen met een bonding. Ik ga er dus van uit deze bonding op ons adres ook mogelijk zou kunnen zijn.
Vraag 1: Duurt het nog een poosje voordat de 100 mbit upgrade wordt verwerkt?
Vraag 2: Hoe kunnen wij een bonding aanvragen (als dit nodig is) ?
Beste antwoord door RobinFlikkema
Ik denk zeker dat er een snelheidswinst te halen valt als je één (goede) kabel vanaf het IS/RA met de Experiabox verbindt.
Ik weet niet hoe handig je bent maar het makkelijkste is een UTP of FTP kabel kopen en daar dan telefoonstekkertjes op zetten.
Ik denk dat je in het kroonblokje al heel wat snelheid verliest maar misschien ook nog wel in het aansluitdoosje en de kabels maar dat is moeilijk in te schatten.
Bekijk origineel
Ik weet niet hoe handig je bent maar het makkelijkste is een UTP of FTP kabel kopen en daar dan telefoonstekkertjes op zetten.
Ik denk dat je in het kroonblokje al heel wat snelheid verliest maar misschien ook nog wel in het aansluitdoosje en de kabels maar dat is moeilijk in te schatten.