Beantwoord

Upgrade naar 200 mbit niet uitgevoerd.

  • 1 October 2019
  • 14 reacties
  • 302 keer bekeken

Hallo, ik heb vorige week contact gehad met de klantenservice over een upgrade van mijn internetsnelheid naar 200 mbit. Die upgrade zou inmiddels uitgevoerd moeten zijn. Echter als ik nu test kom ik bekabeld niet boven de 100 mbit uit. Wat is hier misgegaan?
icon

Beste antwoord door BertdeHaan40 16 October 2019, 15:48

Bekijk origineel

14 reacties

welke aansluiting gaat het om xdsl of glasvezel
bij glasvezel kijk even op de NT (glasvezelkastje)
of hier 3 lampjes groen branden
en welke experiabox heb je
welke aansluiting gaat het om xdsl of glasvezel
bij glasvezel kijk even op de NT (glasvezelkastje)
of hier 3 lampjes groen branden
en welke experiabox heb je

Heb geen glasvezel. Heb de experiabox v10.

welke aansluiting gaat het om xdsl of glasvezel
bij glasvezel kijk even op de NT (glasvezelkastje)
of hier 3 lampjes groen branden
en welke experiabox heb je
Heb geen glasvezel. Heb de experiabox v10.

Hallo @BertdeHaan40 , met een Experiabox V10 kun je nog steeds een glasvezelaansluiting hebben, dan heb je een extra kastje in de meterkast.
dan kan ik je niet verder helpen
een v10 is de beste router wat kpn uit geeft zonder de A (v10A)
even wachten dat een kpn webcare het hier op pakt
je kunt je gegevens vast invoeren in je profile dat heeft de webcare nodig
dan kan ik je niet verder helpen
een v10 is de beste router wat kpn uit geeft zonder de A (v10A)
even wachten dat een kpn webcare het hier op pakt
je kunt je gegevens vast invoeren in je profile dat heeft de webcare nodig

In ieder geval bedankt. Hopelijk kan de webcare uitsluitsel geven.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @BertdeHaan40. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat onze diensten op dit moment worden geleverd over een VDSL verbinding. Over deze verbinding kan je een maximale snelheid van 105 Mbit/s halen. Volgens mijn systeem is het ook mogelijk om gebruik te maken van Pairbonding. Met deze verbinding heb je een maximale internetsnelheid van 209 Mbit/s. Wil je dat ik dit voor je in gang zet? Er zal dan een monteur bij jou thuis langskomen om dit verder in orde te maken. Ik hoor graag van je!
Hoi @BertdeHaan40. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat onze diensten op dit moment worden geleverd over een VDSL verbinding. Over deze verbinding kan je een maximale snelheid van 105 Mbit/s halen. Volgens mijn systeem is het ook mogelijk om gebruik te maken van Pairbonding. Met deze verbinding heb je een maximale internetsnelheid van 209 Mbit/s. Wil je dat ik dit voor je in gang zet? Er zal dan een monteur bij jou thuis langskomen om dit verder in orde te maken. Ik hoor graag van je!

Als je dat zou willen doen, heel graag. Alvast bedankt. Laat maar weten als ik iets moet doen om e.e.a. in gang te zetten.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het voor jou in gang gezet en een afspraak ingepland met een KPN monteur. Laat je mij weten of je een snellere internetverbinding hebt, nadat de monteur bij jou langs is geweest?
Ik heb de afspraakbevestiging ontvangen. Ik laat je het resultaat tzt weten. Voor nu in ieder geval bedankt.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @BertdeHaan40! 🙂
Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat jouw verbinding inmiddels is omgezet naar Pairbonding. Heb je nu een snellere internetverbinding?

Ik zie dat jouw verbinding inmiddels is omgezet naar Pairbonding. Heb je nu een snellere internetverbinding?

De monteur is vanmiddag langs geweest en heeft alles naar tevredenheid geïnstalleerd. Haal nu bijna 200 mbit. Helemaal top dus. Dank je voor jouw hulp hierbij.:thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @BertdeHaan40! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:relaxed:

Reageer