Upgrade naar 500 Mb/s KPN ONWAARDIG

• 29 april 2015
  • 31 reacties
  • 2311 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 6
Badge +12
ok

glasvezel 500/500 is een optie

die je besteld en is dan leverbaar dan moet je dit kunnen verwachten

klopt Henk je betaald pas als je het hebt

ik koop een nieuwe auto

en bestel een optie ligt metalen velgen

ik haal de auto op

moet ik het met gewone metalen velgen doen 3 a 4 weken zegt de garage (misschien wilt U een ijsje)

nee meneer U betaald ze ook als U ze er op heeft

maar dit kan pas over 3 a 4 weken

en dit zegt de garage pas als ik de auto ophaal (net als kpn niks te zien op de bestelling)

volgens mij gaat hier niemand mee akkoord

niet hier op in gaan a.u.b. het is maar een voorbeeldje

Reputatie 7
Ik zou die auto direct meenemen en na 3 à 4 weken terugkomen om mijn lichtmetalen velgen te laten plaatsen. Ik heb dan liever die nieuwe auto, dan dat ouwe barrel waar ik nu in rijd. ;)

Je kunt dan natuurlijk heel veel stennis maken, maar daar schiet je helemaal niets mee op, die lichtmetalen zullen daardoor echt niet eerder geleverd kunnen worden. Die nieuwe auto rijdt er overigens niets slechter door en dat geldt in de praktijk ook voor een 100Mbps versus een 500Mbps aansluiting. 

Reputatie 7
Als ik een nieuwe auto bestel moet ik daar soms wel 3-4 maanden op w8en. Alleen met tweedehands of voorraad modellen duurt het meestal niet langer dan een week. Bovendien gaat deze vergelijking niet op: TS heeft al glasvezel (de auto) maar wil nu upgraden naar 500/500 (de stalen velgen die al een tijdje gebruikt worden laten vervangen door lichtmetaal van een grote maat, maar die moeten besteld worden en daar rust vaak ook een levertijd op).

Over een paar weken heeft TS vast wel 500/500 en tot die tijd zou ik gewoon rustig afw8en: z'n glasvezelverbinding werkt toch verder goed?! Geduld is een schone zaak ...

Reputatie 6
Badge +12
a.u.b. niet op reageren

is maar een dom voorbeeld die auto

maar tog reageren helaas

wat een gezeur dit zeg

zoals de topic starter zegt ben ik het iets mee eens

dan nogmaals

ik heb het besteld 500/500

het word deze week geleverd (in april)

moet ik er zelf achteraan toen heb ik te horen gekregen dat het 3 weken duurt

maar niks van deze info te vinden op mijn kpn of mijn bestelling

als hier staat 3 weken is het toch klaar

ik heb het allang

maar kan ik de topic starter wel snappen dat hij ongeduldig word

maar zo schreewen hoeft ook niet

maar ben het deels met hem eens.

Reputatie 5
Badge +8
Wat een zinloze discussie, men moet "eventjes" wachten op snelheidsverbetering, welteverstaan, 4 weken. 1 persoon van de 3 miljoen klanten wat KPN heeft, 1 kaart van de duizenden misschien tienduizenden wijkcentrales wat vervangen moet worden om je de snelheid te garanderen, sterker nog, de snelheid ligt iets hoger waarvoor je al betaald, maar goed.

Als je abonnement in was gegaan op het moment van afsluiten en niet je gegarandeerde snelheid, dan zag ik wel een punt, nu, vrij zinloos.

Reputatie 6
Badge +12
dan nogmaals

laat kpn het gewoon even op de bestelling even melden

dat het +/- een maand duurd i.v.m. omzetten/werkzaamheden/vervangen apparatuur enz. maakt niet uit

en niet zeggen dat het meteen die dag in gaat

ik heb er gelijk werk van gemaakt dat ik het niet die week kreeg

en er werd een koppeling tussen afdeling gemaakt en ik had het na 3 weken

kan er wel over door blijven zeuren

maar KPN zet het er bij het bestellen gewoon even bij

en op mijn kpn verkomt een hoop gezeur

maar topic starter heeft U nu 500/500 al

zo niet heeft U al bericht gehad van kpn

Reageer