Beantwoord

Upgrade naar VDSL

  • 8 January 2019
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Een tijdje terug heb ik een brief gehad dat mijn verbinding zou worden geupgrade naar VDSL. De internetsnelheid zou dan veel sneller worden. Volgens KPNnetwerk.nl zou deze verbinding er nu moeten zijn, maar haal nog steeds maar maximaal 14mb. Kan iemand van KPN kijken of deze verbinding al werkelijk doorgevoerd is? Of moet ik daar zelf nog iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 8 January 2019, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dit betekent dat jouw straatkast actief is gemaakt.
Echter is jouw lijn nu nog aansgesloten op de wijkcentrale (via de straatkast)
Er zal nog een monteur naar de straatkast moeten om de lijnen om te zetten zodat de straatkast het "eindpunt" is.
Dit zal uiteindelijk vanzelf gaan maar in sommige gevallen kan KPN het versnellen.
Als je in je forumprofiel je gegevens invult zoals je klantnummer e.d. dan kan een webcare medewerker kijken wat de mogelijkheden zijn om het eventueel te versnellen.
Bedankt voor de tip, ga ik gelijk even doen.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Anoniem666, welkom. Dennis weet veel te goed hoe dit in z'n werk gaat, dank! Ik heb de omzetting naar VVDSL in gang gezet. In de loop van 21 januari moet de wijziging zijn voltooid en kan je daadwerkelijk gebruik maken van de verbeterde snelheid. Als er nog vragen, laat het vooral weten. 🙂
Hi @Anoniem666, welkom. Dennis weet veel te goed hoe dit in z'n werk gaat, dank! Ik heb de omzetting naar VVDSL in gang gezet. In de loop van 21 januari moet de wijziging zijn voltooid en kan je daadwerkelijk gebruik maken van de verbeterde snelheid. Als er nog vragen, laat het vooral weten. :)

Hallo @Paul_ ,

Bedankt, dan wachten we nog even af. 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Graag gedaan. 👍🏽