Beantwoord

Upgrade straatkast naar glasvezel?

  • 18 May 2019
  • 3 reacties
  • 402 keer bekeken

Ik kreeg vandaag een brief in de bus dat het netwerk in de straat geupgrade wordt.
Hier ligt al glasvezel, maar dat is van e-fiber.

Nu belde ik met de klantenservice en die gaf aan dat ik glasvezel zou krijgen.
Zou mooi zijn, wellicht op het glasnetwerk van e-fiber dat er al ligt, of toch iets anders?

Als ik in Fourstack kijk, staat er echter dat het om een koper upgrade gaat. bij FTTH is het leeg.

Iemand die iets meer kan vertellen hierover? zou graag weer klant bij KPN worden, want tweak via e-fiber is niet zo geweldig.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 May 2019, 17:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Roy, welkom hier.

Ik ben bang dat iemand bij de klantenservice niet goed heeft gekeken. Je verbinding krijgt inderdaad een upgrade, dit is echter via de DSL lijn, ergens mid 2019 zoals je kunt zien. Bij KPN kun je dan 200 Mbps down en circa 50 a 60 Mbps upload. Als je hier genoeg aan hebt kun je dit alsnog overwegen. FTTH zal dit niet worden aangesloten. Ik durf bijna zeker te zeggen dat dit op korte termijn niet zal gebeuren. Ontzettend sorry voor de verkeerde informatie.
Hoi Alex,

Dankjewel voor je reactie.
Ik zal wachten tot de upgrade is afgerond en dan kijken of er een leuk aanbod is.

Gr,
Roy.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn Roy, je weet me te vinden mocht ik nog iets voor je kunnen doen. 🙂