Beantwoord

Upgrade uitstel of verdwenen

  • 17 September 2019
  • 7 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 1
ik was blij
kreeg vorige maand bericht dat men met netwerk bezig is en volgens fourstack van 14 naar 55 mb
gat in de lucht gesprongen, gebak gehaald
helemaal goed
helaas voor de vierde keer verdwenen
en geplande upgrade weg weer dikke pech
kpn help
om moedeloos van te worden
en een beetje aan het lijntje houden van klanten
en flink betalen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 September 2019, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1
ik was blij
kreeg vorige maand bericht dat men met netwerk bezig is en volgens fourstack van 14 naar 55 mb
gat in de lucht gesprongen, gebak gehaald
helemaal goed
helaas voor de vierde keer verdwenen
en geplande upgrade weg weer dikke pech
kpn help
om moedeloos van te worden
en een beetje aan het lijntje houden van klanten
en flink betalen

ps upgrade stond gepland voor november
volgens kpn nu niet meer
Ai, ai. Dat is knap waardeloos. Ik wil graag voor je onderzoeken of ik de oorzaak (en hopelijk een realistische termijn) kan vinden.
Dat lukt niet zonder je gegevens. Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?
Reputatie 1
gedaan edwin😊
Dank daarvoor. Momenteel is er zowel via netco als via ons interne systeem niks meer te zien van een upgrade. (wij kijken max 2 maanden vooruit. Alles wat daarbuiten valt, is sowieso niet vermeld). Dat is teleurstellend.
Gezien je verhaal en het feit dat deze er eerder blijkbaar wel stonden heb ik een collega geraadpleegd die betere inzage heeft. Ik kan niks beloven maar laat je weten zodra ik zijn antwoord heb!
Reputatie 1
dankjewel voor de moeite
afwachten maar weer
Ik heb terugkoppeling. Helaas geen juich nieuws.
De voorlopige, nieuwe planning is pas in 2020 ( januari/februari ). Ik zeg met nadruk voorlopig. Ik kan TOTAAL niks beloven. Dit is zoals het nu in onze planning staat.
Ik hoop natuurlijk dat het ook realiteit wordt.
Reputatie 1
dankj voor je reactie
een woord moedeloos😔