Beantwoord

upgrade verdeelkasten/telefooncentrales

• 12 februari 2017
  • 1 reactie
  • 350 keer bekeken

Hallo,
momenteel haal ik op mijn adres maximaal 17 Mbps ivm de afstand tot de centrale (1800 meter). In een huisgezin is dit niet meer van deze tijd. Nu zou dit opgelost kunnen worden door een upgrade van de verdeelkast hier verderop in de straat zodat ik max 60 Mbps over VDSL zou kunnen halen. Of KPN zou een contract (voor zichzelf en dochterondernemingen) moeten afsluiten om glas te kunnen leveren over het glasvezelnetwerk wat in Almelo al een tijdje is uitgerold.
Ik heb op deze site https://netco-fpi-info.fourstack.nl eind vorig jaar gezien dat er een upgrade gepland stond echter was deze melding begin 2017 weer verwijderd. Nu staat er het volgende: "Geen geplande upgrades gevonden".
Wie kan hierover uitsluitsel geven? Wanneer wordt de upgrade uitgevoerd? Wanneer is glasvezel beschikbaar?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 12 februari 2017, 20:22

Glasvezel staat in dat gebied niet op de planning. Simpelweg omdat een andere netbeheerder al glasvezel heeft liggen.
Zodra het gepland is zal het op de door jou genoemde site staan.

DSL gaat misschien wel geüpgraded worden in de buurt maar begin dit jaar is de planning over hoop gegooid. Hoogstwaarschijnlijk komt die upgrade nog wel terug maar daar is niets concreets over te zeggen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Glasvezel staat in dat gebied niet op de planning. Simpelweg omdat een andere netbeheerder al glasvezel heeft liggen.
Zodra het gepland is zal het op de door jou genoemde site staan.

DSL gaat misschien wel geüpgraded worden in de buurt maar begin dit jaar is de planning over hoop gegooid. Hoogstwaarschijnlijk komt die upgrade nog wel terug maar daar is niets concreets over te zeggen.

Reageer