Beantwoord

Upgrade VVDSL Straatkast verdwenen

  • 17 augustus 2017
  • 95 reacties
  • 2543 keer bekeken


Toon eerste bericht

95 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ik hoop dat het de 13e lukt. Ik durf er geen garanties op te geven.

De laatste 2 keer uitstel was door een technisch beletsel. De maanden ervoor weer ik niet maar er kunnen veel redenen zijn voor uitstel zoals vergunningen en gewijzigde plannen en dergelijke. Ik snap dat het frustrerend is maar er zit niets anders op dan afwachten...


Men verschuilt zich achter algemeenheden als 'technische belemmeringen' en excuses als ' Ik snap dat het frustrerend is maar er zit niets anders op dan afwachten...'.
De upgrade stond voor Q4 2016 gepland. Misschien nog wel eerder. MEN WACHT DUS AL EEN JAAR AF.
Ik vind het het ongehoord. Het ergst vind ik nog dat er voor KPN geen alternatief is in Gouda en jullie maken daar dankbaar gebruik (lees misbruik) van door klanten al meer dan een jaar aan het lijntje te houden en over het probleem weinig tot geen informatie naar buiten te brengen. Ik denk dat Noord-Korea transparanter is dan KPN.
Als jij denkt dat dit de mark belemmert en KPN misbruik van haar positie in dit gebied van gouda maakt kan je je klacht het beste wenden tot de ACM. Zij hebben ook daadwerkelijk de middelen om KPN hier op aan te spreken
Ik hoop dat het de 13e lukt. Ik durf er geen garanties op te geven.

De laatste 2 keer uitstel was door een technisch beletsel. De maanden ervoor weer ik niet maar er kunnen veel redenen zijn voor uitstel zoals vergunningen en gewijzigde plannen en dergelijke. Ik snap dat het frustrerend is maar er zit niets anders op dan afwachten...


Men verschuilt zich achter algemeenheden als 'technische belemmeringen' en excuses als ' Ik snap dat het frustrerend is maar er zit niets anders op dan afwachten...'.
De upgrade stond voor Q4 2016 gepland. Misschien nog wel eerder. MEN WACHT DUS AL EEN JAAR AF.
Ik vind het het ongehoord. Het ergst vind ik nog dat er voor KPN geen alternatief is in Gouda en jullie maken daar dankbaar gebruik (lees misbruik) van door klanten al meer dan een jaar aan het lijntje te houden en over het probleem weinig tot geen informatie naar buiten te brengen. Ik denk dat Noord-Korea transparanter is dan KPN.
Reputatie 1
Hallo @S van Schaik en @RobinFlikkema,

Nou dan ben ik benieuwd of het gaat lukken. Mijn postcode 2805CG is volgens fourstack nog steeds wachtende op de upgrade.
Het is wel vreemd dat het met deze kast steeds niet lukt, alle andere kasten in de buurt zijn wel reeds opgewaardeerd.

Mvg.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ja dat is sowieso gek, maar ik bedoel de upgrade in het algemeen. In jouw geval dus op de straatkast en enkele omliggende postcodes.
Reputatie 2
Badge
Mijn hoop is niet heel groot. Vaak zie je dat de upgrade 1-3 dagen van te voren verdwijnt en dan op de dag of 1 dag na de datum de snelheid ook genoemd wordt.

Hoi @RobinFlikkema

Bedoel je de upgrade op de postcode van de kast zelf, of het adres waar de dienst geleverd wordt. Op mijn adres zelf is de upgrade al een maand verdwenen.

Groetjes Stefan
Reputatie 7
Badge +30
Mijn hoop is niet heel groot. Vaak zie je dat de upgrade 1-3 dagen van te voren verdwijnt en dan op de dag of 1 dag na de datum de snelheid ook genoemd wordt.
Reputatie 7
Badge +24
Ja, het zou kunnen maar ik weet het eerlijk gezegd niet. Die info kan ik helaas niet inzien.

Ja, ik zou exact hetzelfde hebben hoor. Het is ook frustrerend, ook voor de afdeling die hier over gaat. Het lijkt nu niet zo maar over het algemeen is Fourstack een stuk betrouwbaarder geworden dit jaar m.b.t. upgrades. Ik hoop voor jullie dat het nu wel gaat lukken! Dan zet ik jullie met liefde om.
Reputatie 1
Zou het kunnen dat de storing van een paar weken geleden dwars ligt. Zie ook de foto's in dit onderwerp.
Het frusterende is echt wel het feit dat het zo vaak is uitgesteld, de laatste keer zelfs op de dag zelf. Als het ooit een keer gaat lukken komt er een storm van aanvragen voor het aanpassen, een in ieder geval 2 man.

Mvg.

Sjaak.
Reputatie 7
Badge +24
Ik hoop dat het de 13e lukt. Ik durf er geen garanties op te geven.

De laatste 2 keer uitstel was door een technisch beletsel. De maanden ervoor weer ik niet maar er kunnen veel redenen zijn voor uitstel zoals vergunningen en gewijzigde plannen en dergelijke. Ik snap dat het frustrerend is maar er zit niets anders op dan afwachten...
Reputatie 2
Badge
Hoi,

Zou het dan de 13de wel lukken?
Ik zelf ga er van uit van niet. Welke technische problemen zorgen er voor dat de oplevering met meerdere maanden uitgesteld kunnen worden. Zijn de mensen die er aan werken wel vakbekwaam of een stelletje amateurs?

Groetjes Stefan
Reputatie 7
Badge +24
Het is inderdaad nog steeds een 'technisch beletsel'. Specifieker dan dat kan ik het helaas ook niet maken. Ze zijn er blijkbaar nog steeds druk mee bezig.
Reputatie 7
Badge +24
Wat irritant dat de datum wederom is verplaatst. 😞 De laatste uitstel kwam door 'technische belemmeringen' dus ik verwacht dat dat probleem nog niet volledig is opgelost. Ik zal kijken of ik wat kan achterhalen.
Reputatie 2
Badge
Hoi,

Grappig, beide staan nu op vrijdag de 13de.
Gewoon weer een dump dus. Ik weet niet wie ze uit voerd die upgrades hier maar ze laten aardig wat steken vallen.

Groetjes Stefan
Reputatie 7
Badge +30
Toevallig is er nog een upgrade op 6 Oktober, in Haren. Deze is er ook nog niet door heen. Ik zou zeggen dat er dus nog hoop is
Reputatie 7
Badge +24
Het gaat niet per definitie fout. Ik snap dat je het er wel aan toe hebt na zo lang wachten maar het verwerken van de gegevens in Fourstack duurt even. Als die upgrade daadwerkelijk nu klaar is, dan moeten we alleen nog wachten tot de wijziging in snelheid op jouw adres is bijgewerkt. Dan kunnen we ook pas de 'drager' aanpassen in onze systemen.

Ik hoop dat het allemaal snel is bijgewerkt zodat we het kunnen regelen!
Reputatie 2
Badge
Hoi, @Paul_

Misschien ben ik een beetje vroeg maar de upgrade is nog steeds niet door gevoerd na de zoveelste uitstel. Waar gaat het nu dan weer fout ?.

Groetjes Stefan
Reputatie 7
Badge +30
Uiteindelijk maakt het niet uit. Via de klantenservice gaat het inschieten van de aanvraag iets sneller maar dan moet je alsnog wachten tot de uitvoering
Reputatie 2
Badge
Hoi,

Morgen het moment dat de kast vrijgegeven wordt. Wat gaat sneller?, bellen naar de klantenservice of via het forum de drager om laten zetten naar het nieuwe netwerk.

Groetjes Stefan
Reputatie 1
Hallo Stefan,

Dat klopt, zo rond 16:00 bericht gehad van de KPN dat de storing voorbij was. Afgelopen weekend had ik reeds verbinding maar met zeer veel fouten volgens modem. Die zin nu vrijwel verdwenen, alleen de snelheid nog omhoog, nu heb ik 12 van de 20.
Bedankt voor de melding Stefan.

Mvg.
Reputatie 2
Badge
Hoi

@S. Meulenberg je verbinding zou nu weer moeten werken. Zojuist de monteur gesproken die er aan het werk was, alles is weer netjes opgelast in de grond. Alleen het straatwerk komen ze morgen afmaken.

@Edit. De werkzaamheden hadden geen betrekking met de upgrade die nog steeds niet vrijgegeven is.

Groetjes Stefan
Reputatie 2
Badge
Hoi,

Haha nee onbeheerd achtergelaten zo als op de foto te zien. Die lui willen het liefst voor 4 uur de auto in en vol gas naar huis.

Groetjes Stefan
Reputatie 7
Badge +18
Hoi, kleine update 21-09 graafwerkzaamheden bij de straat kast. Zie foto (vermoedelijk oude aansluiting verwijderen ? / nieuwe koppelingen ?)
Groetjes Stefan.

Laten ze die gat zo onbeheerd achter? ? Of stonden die werklui achter jou? ?
Reputatie 7
Badge +18
Hoi, kleine update 21-09 graafwerkzaamheden bij de straat kast. Zie foto (vermoedelijk oude aansluiting verwijderen ? / nieuwe koppelingen ?)
Groetjes Stefan.

Toch absurd dat ze die kasten zo weer met graffiti lopen te bekladden. Bah! 😞
Reputatie 1
Hallo Stefan,

Dat zou kunnen. Volgens de monteur was het komplex en een flinke stapel meldingen.
Wordt in ieder geval een vergoeding voor geleden ongemak, korting deze maand.

Mvg.
Sjaak
Reputatie 2
Badge
Hoi Sjaak,

Lekker is dat zeg. Vanmiddag zag ik Volkerwessels er weg rijden rond 4 uur. Ergens de kabels beschadigd of zo ? Wat me opgevallen is dat de bewoners daar nu een nieuw hekwerk hebben neer gezet, mogelijk iets gebeurt tijdens het plaatsen van het hek misschien ?.

Groetjes Stefan

Reageer