Beantwoord

Upgrade wijkkast al in de planning?

• 7 juni 2018
  • 2 reacties
  • 2783 keer bekeken

Hallo,

Een kleine 2 jaar geleden werd volgens Fourstack onze wijkkasten geüpgraded waardoor ik van 19 Mbit/s naar 30/40Mbit/s ging. Ik heb 2 jaar geleden een paar keer contact opgenomen omdat de datum elke keer bleef verplaatsen een week voor de planning, toen werd mij verteld dat het in de planning stond en ik moest afwachten.
Nu zijn we 2 jaar verder en is er nogsteeds niks van een update geweest. Nu vraag ik me af komt er nog een update of niet ? Wij hopen graag een update te krijgen omdat als wij met zijn 4en thuis de wifi gebruiken + iemand tv kijkt het internet erg traag word.

Postcode: 4255GJ
M.v.g.

J.bakker

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Paul_ 12 juni 2018, 15:45

Welkom @j.c.w. 19 Mb/s is niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ kan je zien of er een upgrade op de planning staat. Tegenwoordig is dit alleen te zien als ie binnen 2 maanden gaat plaatsvinden. Helaas zie ik geen geplande upgrade staan en ik kan wat dat betreft ook niet meer zien dan jij. Het enige advies dat ik kan geven is om die website in de gaten te houden en je in te schrijven voor de nieuwsbrief zodat je op de hoogte wordt gehouden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom @j.c.w. 19 Mb/s is niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ kan je zien of er een upgrade op de planning staat. Tegenwoordig is dit alleen te zien als ie binnen 2 maanden gaat plaatsvinden. Helaas zie ik geen geplande upgrade staan en ik kan wat dat betreft ook niet meer zien dan jij. Het enige advies dat ik kan geven is om die website in de gaten te houden en je in te schrijven voor de nieuwsbrief zodat je op de hoogte wordt gehouden.
KPN werkt met de meest onlogische logistiek qua uitbreiding dus verwacht tussen nu en 5 jaar ook niks. Als je daar nou van uit gaat valt het nooit tegen.

Reageer