Beantwoord

Upgrade wijkkast WEER uitgesteld

• 14 november 2016
  • 7 reacties
  • 236 keer bekeken

En Ja hoor! Weer is de upgrade van de wijkkast uitgesteld in Wateringen. Eerst was het eind 2016, toen was het eerste kwartaal 2017 en nu is het laatste kwartaal 2017. Mensen aan het lijntje houden heet dat. Anno 2017 is 9mb download en 0,5 up echt te weinig. Ik ga op zoek naar een andere provider.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 november 2016, 15:46

Bij het kijken van welke straatkasten we gaan upgraden, moeten we kijken naar verschillende factoren als: administratief, technisch etc. Bij jouw straatkast blijkt dit allemaal wat lastiger waardoor het wederom uitgesteld is. Ik snap dat dit frustrerend is, maar ik kan daar op dit moment niets aan doen helaas!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag PP73,

Allereerst welkom op het forum. Bij andere providers zou u het zelfde houden. Omdat Tele2 en andere providers op het netwerk van KPN zitten. Die providers zullen niet beter zijn met het leveren van sneller internet. De enigste is dan Ziggo, maar ik weet niet of ze u ook diensten kunnen leveren. Want als u in het buitengebied woont, dan ligt er meestal geen coaxkabel. Wat geeft Fourstack voor metingen? En planningen?
Reputatie 7
Badge +30
Mensen aan het lijntje houden heet dat. Dat is niet helemaal waar, in bijna alle gevallen is er een probleem waardoor de straatkast niet geüpgraded worden kan.
Ik ga op zoek naar een andere provider.Jammer om te horen dat je op zoekt gaat naar een andere provider. wel wil ik je alvast veel succes wensen met het uitzoeken van de beste provider voor jou.Hier kan je KPN opzeggen, dan kunnen ze je ook niet meer aan het lijntje houden.
Als ik het goed heb ik CIF een glasvezelaanbieder bij jou in de buurt. Ik denk dat het dan ook verstandig is om bij hun te informeren over de mogelijkheden. Waarschijnlijk kan je bij Caiway een pakket afnemen. Zij kunnen nu eenmaal meersnelheid bieden dan KPN.

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @PP73, wat rot dat het alweer uitgesteld is! Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent, 9 mbit/s is niet om over naar huis te schrijven. Zoals Robin aangeeft, doen we dit echt niet omdat wij dat zo leuk vinden. Blije klanten zijn blijvende klanten, dus daar doen we ook echt alles aan! Daarom wil ik navraag doen, wat er precies aan de hand is. Stuur je me een reactie op mijn privébericht ? Dan zet ik het uit met jouw gegevens erbij.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je reactie, @PP73! Ik heb mijn collega met navraag gemaild. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je natuurlijk weten!
Reputatie 7
Badge +27
Bij het kijken van welke straatkasten we gaan upgraden, moeten we kijken naar verschillende factoren als: administratief, technisch etc. Bij jouw straatkast blijkt dit allemaal wat lastiger waardoor het wederom uitgesteld is. Ik snap dat dit frustrerend is, maar ik kan daar op dit moment niets aan doen helaas!
Bedankt voor je reactie.
Als ik het goed bedrijp komt er nu helemaal geen wijkkast upgrade meer in Wateringen?
Zou jij dit voor mij willen uitzoeken?
Bijvoorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +27
Voor alsnog zie ik deze inderdaad niet staan. Hij staat op dit moment nog wel op de 'mogelijk' lijst voor dit jaar, maar vooralsnog is het niet zeker dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren. Neem van tijd tot tijd een kijkje op Fourstack, de link die Dennis hierboven stuurde. Zodra er weer meer bekend is, zal de update daar komen te staan.

Reageer