Beantwoord

Upgraden naar 200mbits/200mbits

  • 9 February 2019
  • 10 reacties
  • 307 keer bekeken

Hallo,

Ik ben sinds kort klant bij jullie en op het moment heb ik 50mbits/5mbits maar ik merk nog wat kleine traagheids probleempjes. Daarom wilde ik graag upgraden naar 200mbits maar nu zie ik als ik meteen 200mbits had gekozen tijdens mijn pakket samenstellen dat het me 4,99 euro per maand extra zou kosten en als ik nu wil upgraden kost het me 8,99 euro per maand extra zou kosten. Is het nou 4,99 euro of ist het 8,99 euro en is dit een gemiste kans?

Mvg,

Didzy Doo
icon

Beste antwoord door Didzy Doo 13 February 2019, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Didzy, welkom hier. Destijds was het inderdaad € 4,99. Echter is dit ook afhankelijk van je pakket. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hoi Alex, Ik heb het internet gedeelte aangepast maar ik heb echt geen idé welke modem ik heb voor mijn tv. Ik heb de plaatjes van modem herkennen gevonden van KPN maar ik word er niet veel wijzer van ben ik bang.
Voor de modem/router (wit) kan het een ExperiaBox V9, V10 of V10a zijn. Voor de TV-ontvanger (zwart) een Arris VIP2952 V2 of Arcadyan HMB2260. Kun je op de apparaten iets vinden wat daar op lijkt?
Voor de modem/router (wit) kan het een ExperiaBox V9, V10 of V10a zijn. Voor de TV-ontvanger (zwart) een Arris VIP2952 V2 of Arcadyan HMB2260. Kun je op de apparaten iets vinden wat daar op lijkt?
Aah super dan is het de V10a en de Arris
. . .op het moment heb ik 50mbits/5mbits maar ik merk nog wat kleine traagheids probleempjes. . . . .
Ik ben zeer benieuwd wat voor traagheids probleempjes dat zijn en of dat wel echt te wijten is aan de max. snelheid, met een goed werkende verbinding op de huidige snelheid mag dit geen probleem zijn.
Het internet is een ketting met veeeel schakels, als er ergens eentje hapert dan . . . . .

Heeft experiabox een doorvoer grafiek ? (zoals in een fritzbox)
Aah super dan is het de V10a en de Arris
Heb je dat inmiddels in je profiel aangegeven?
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor je gegevens Didzy. Ik zie inderdaad dat je echt net klant bij ons bent, 30 januari besteld. In dit geval kan ik nog de snelheid van 200 Mbps aanzetten voor de prijs die nieuwe klanten ook krijgen, dit in verband met de bedenktermijn van 14 dagen. Wil je dat ik dit voor je aanzet?
Dankjewel voor je gegevens Didzy. Ik zie inderdaad dat je echt net klant bij ons bent, 30 januari besteld. In dit geval kan ik nog de snelheid van 200 Mbps aanzetten voor de prijs die nieuwe klanten ook krijgen, dit in verband met de bedenktermijn van 14 dagen. Wil je dat ik dit voor je aanzet?
Nee bedankt toch maar niet. Zoals KeesYagi al aangaf zou het inderdaad ook aan veel andere dingen kunnen liggen zoals mijn pc zelf. Ik heb binnenkort een familielid langs komen die icter is en hij zal mijn hele computer nalopen. Verder zijn de problemen al stukken minder erg geworden en het is goed te doen. Toch super bedankt voor de snelle reacties en super klantenservice. Meeste internet leveranciers staan bekent om slechte klantenservice maar hier kunnen ze nog een puntje aan zuigen haha
Meeste internet leveranciers staan bekent om slechte klantenservice maar hier kunnen ze nog een puntje aan zuigen haha
Precies, en die klanten van XS4All maar klagen dat ze er zo ontzettend op 8eruit zullen gaan met de service van KPN😉.
Reputatie 7
Badge +24
Dat is fijn om te lezen Didzy. 😃 Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.