Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Upgraden straatkasten en/of distributiepunten

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Beste,

Ik woon in Apeldoorn in een deel waar geen glasvezel is aangelegd. In veel delen van Apeldoorn is de koper leiding inmiddels geupgrade naar beschikbaarheid voor 100 of zelfs 200 Mbit. Ik zit op het distributiepunt Ap-Zvhz waarbij 60 Mbit staat aangegeven. Komt er nog een upgrade vo ook r deze omgeving of blijft dit het maximaal haalbare?

Mvg. Paul
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 20 maart 2017, 16:31

Die centrale gaat niet geupgraded worden. Wel worden omliggende straatkasten geupgraded. De vraag is of je daarop zit aangesloten. Die 60 Mbit/s is dan met Bonding?

Op deze site kan je upgrades zien voor jouw postcode. Alle upgrades, straatkasten en wijkcentrales kan je op mijn site volgen.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +27
Die centrale gaat niet geupgraded worden. Wel worden omliggende straatkasten geupgraded. De vraag is of je daarop zit aangesloten. Die 60 Mbit/s is dan met Bonding?

Op deze site kan je upgrades zien voor jouw postcode. Alle upgrades, straatkasten en wijkcentrales kan je op mijn site volgen.
Reputatie 1
Volgens netco-fpi is dat met bonding
Reputatie 6
Badge +27
Ik vermoed dat er een straatkast tussen zit. Mocht dat zo zijn, en mocht die ge├╝pgraded worden dan zal je dat terug lezen op netco-fpi-info
Reputatie 1
Dank je wel voor je reactie. Ik zal ag en toe eens kijken of er een upgrade gepland staat. Tot die tijd hoop ik dat 60 Mbit genoeg is.

Reageer