Zijn tip was om dit onder de noemer 'Snelheidsverhoging' aan te vragen bij de Klantenservice.
Daar eenmaal iemand aan de telefoon hebbende kwam de boodschap niet over, en leek er niets aan onze internetsnelheid te doen.
Nou zie ik op FourStack allerlei upgrades van verbindingen gepland voor adressen om ons heen op 07-03-2018. Bovendien upgrades van verbindingen die al >30 Mbit zijn naar 44-100 Mbit. Waarom wordt precies mijn adres overgeslagen? Ik zou wel heel graag meegenomen worden in deze upgrade want 10 Mbit midden in een grote stad lijkt me niet meer van deze tijd.
Kan iemand me hiermee helpen / in contact brengen met de juiste personen binnen KPN om dit te bespreken?
Dank!
Daan
Beste antwoord door Erik_
Ik heb duidelijkheid voor je, Daan! De kast waar je op aangesloten bent is vol. Dat betekent dat er geen ruimte is om jou om te zetten naar VDSL. Daarom is deze mogelijkheid in het systeem dichtgezet.
De kast gaat nog gesplitst worden. Dat wil zeggen dat er een tweede DSLAM in komt. Op dat moment zal VDSL ook voor jou beschikbaar komen en kun je dezelfde snelheden halen als de rest van de straat. Dit zal echter niet op hele korte termijn gebeuren. Voorzichtige planning op dit moment is vierde kwartaal van dit jaar.
Bekijk origineel
De kast gaat nog gesplitst worden. Dat wil zeggen dat er een tweede DSLAM in komt. Op dat moment zal VDSL ook voor jou beschikbaar komen en kun je dezelfde snelheden halen als de rest van de straat. Dit zal echter niet op hele korte termijn gebeuren. Voorzichtige planning op dit moment is vierde kwartaal van dit jaar.