Beantwoord

Upload is plotseling erg traag

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem: download via wifi en kabel zeer goed, upload heel laag: nog geen 2Mbits. Thuiswerken kan nu niet meer. Kpn gebeld en ze gaan overleggen of ze mij een nieuwe Experiabox gaan toesturen maar als ik het bovenstaande zo lees zou een nieuwe Experiabox de oplossing kunnen zijn.

Alles geprobeerd: reset, met kabel, zonder kabel, iMac , macbook, windows laptop, iPads, iPhones etc etc: allemaal trage upload. Een bestand van 10 MB versturen lukt gewoon niet.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door donnymarco 16 September 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @donnymarco, welkom! Het systeem is er gelukkig op ingericht dat deze niet zomaar een nieuwe Experiabox uit kan sturen. Op zich doen we dat dus inderdaad alleen als het echt nodig is. Wanneer verwacht je deze? Ik begrijp uit je bericht dat deze nog niet verstuurd is? Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik graag mee als dat nodig is. Welke Experiabox heb je nu trouwens?
Na een regionale storing van KPN (geen internet/tv) vorige week was het probleem na de storing weg. Dus upload heel goed, download ook (die was al wel goed). Heb KPN gebeld om dit te melden en uw collega zou er een melding van maken zodat er geen nieuw modem verstuurd gaat worden.
Reputatie 7
Badge +30
Ah, heel fijn! Excuses voor de hinder die je hebt ondervonden van de situatie! Mochten je ons nog eens nodig hebben, weet je ons te vinden!