Beantwoord

UPnP - Experiabox V9

• 4 maart 2017
  • 8 reacties
  • 730 keer bekeken

Beste mensen,

Wanneer ik UPnP in probeer te schakelen op de router, krijg ik een "system busy, please try again later" bericht. Na een restart van de router kan ik UPnP wel enablen, maar na een geringe tijd wordt UPnP weer uitgeschakeld en krijg ik het bericht opnieuw. En als UPnP wel aan staat, werkt het helemaal niet.
Een factory reset werkt ook niet.

Is dit een software of een hardware probleem? Wordt mijn router vervangen wanneer het een hardware probleem is?

Alvast bedankt,

Admin: Topics samengevoegd
icon

Beste antwoord door Joran 5 maart 2017, 14:23

Welkom Floris! Ik begin te vermoeden dat het een probleem is in de firmware. Zie ook dit topic: UPnP werkt niet op H368N. We hebben nu minimaal 5 meldingen over hetzelfde probleem. Ik neem in ieder geval contact op met de firmwareontwikkelaars. Ik heb je ook een privébericht gestuurd zodat we vast een oplossing voor jou kunnen zoeken. Reageer je daar op?
Bekijk origineel

8 reacties

**In mijn eerdere bericht staat dat het om de V8 ging, dit was een typfout.**

Beste mensen,

Wanneer ik UPnP in probeer te schakelen op de router, krijg ik een "system busy, please try again later" bericht. Na een restart van de router kan ik UPnP wel enablen, maar na een geringe tijd wordt UPnP weer uitgeschakeld en krijg ik het bericht opnieuw. En als UPnP wel aan staat, werkt het helemaal niet.
Een factory reset werkt ook niet.

Is dit een software of een hardware probleem? Wordt mijn router vervangen wanneer het een hardware probleem is?

Alvast bedankt,
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Floris! Ik begin te vermoeden dat het een probleem is in de firmware. Zie ook dit topic: UPnP werkt niet op H368N. We hebben nu minimaal 5 meldingen over hetzelfde probleem. Ik neem in ieder geval contact op met de firmwareontwikkelaars. Ik heb je ook een privébericht gestuurd zodat we vast een oplossing voor jou kunnen zoeken. Reageer je daar op?
Bedankt!
Ik heb je een berichtje gestuurd.
UPDATE:

Net een nieuwe Experiabox via de post gekregen. Deze werkt naar behoren!
Reputatie 7
Badge +28
Top! Fijn dat het is opgelost 😃
Ik heb exact hetzelfde probleem en via KPN om een nieuwe router (v10) gevraagd, maar helaas omruilen doen ze niet omdat de router goed werkt volgens hun.
Dan maar overstappen naar een andere provider zei ik, waarop men netjes zegt: prima.
Bedankt voor de goede service KPN en dat na ruim 2 jaar 230 euro per maand betalen aan kpn.
Ik blijf het toch raar vinden dat ze trouwe klanten liever wegsturen dan tegemoet komen.
Helaas het is niet anders. Nu op zoek naar een goede vervanging

Admin: dubbele berichten in andere topics verwijderd
...
Reputatie 5
Badge +11
Goedenavond!

Ik zou het jammer vinden wanneer je KPN zou verlaten. En ik denk natuurlijk ook graag met je mee om dit op te lossen.

Wil je me precies vertellen waarvoor je UPnP wilt gebruiken? Dit probleem zou namelijk inmiddels opgelost moeten zijn. Springt het bij jou dan ook telkens terug?

Ik hoor heel graag je reactie! Ik heb je ook een privébericht gestuurd. Zou je die willen beantwoorden met een toelichting op bovenstaande?

Reageer