Vraag

Usb hotspot dongle, backup, V12

  • 30 June 2020
  • 10 reacties
  • 306 keer bekeken

Beste,

is het mogelijk om op de nieuwste V12 een usb hotspot Dongle te plaatsen?

 

Dit als backups wanneer er evt een storing op de glasvezel lijn is.

 

zo ja, welk merk dongle? hoe te activeren? Pakt hij hem zelf op bij uitvallen glasvezel? 
 

met vriendelijke groet,

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Vos89 , je kunt ook je mobiel als hotspot gebruiken bij (tijdelijke) uitval regulier internet.

 

Reputatie 7

Dit als backups wanneer er evt een storing op de glasvezel lijn is.

Persoonlijk zou ik me daar maar niet al te druk maken over storingen op jouw glasvezel.

Ik heb al vele jaren glasvezel en ik denk dat onze glasvezel in al die jaren nog geen halve dag plat gelegen heeft.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Vos89, welkom op het forum. 

Dat wordt vooralsnog niet ondersteund. 

Hallo @Vos89 , je kunt ook je mobiel als hotspot gebruiken bij (tijdelijke) uitval regulier internet.

Een prima oplossing. 

Dit als backups wanneer er evt een storing op de glasvezel lijn is.

Persoonlijk zou ik me daar maar niet al te druk maken over storingen op jouw glasvezel.

Ik dus ook niet. :relaxed:

Kun je je telefoon dan koppelen aan je modem? 

Kun je je telefoon dan koppelen aan je modem? 

Bij de V10 kan dat wel, maar of dat bij de Box 12 kan weet ik niet.

 

Reputatie 7

Kun je je telefoon dan koppelen aan je modem? 

Voor die, laten we zeggen, twee uur per vijf jaar ga je toch geen moeilijke dingen willen doen.

Want dat is denk ik de tijd dat mijn Internet verbinding niet gewerkt heeft in de afgelopen vijf jaar.

Reputatie 7
Badge +24

Kun je je telefoon dan koppelen aan je modem? 

Voor die, laten we zeggen, twee uur per vijf jaar ga je toch geen moeilijke dingen willen doen.

Want dat is denk ik de tijd dat mijn Internet verbinding niet gewerkt heeft in de afgelopen vijf jaar.

:point_up_tone2: :relaxed:

Ik ben sinds 2 weken klant bij kpn, alleen helaas hoor ik toch ook slechte verhalen bij ons in de wijk. Er zouden meerdere storingen per jaar voor komen 

Reputatie 5
Badge +4

Ik ben sinds 2 weken klant bij kpn, alleen helaas hoor ik toch ook slechte verhalen bij ons in de wijk. Er zouden meerdere storingen per jaar voor komen 

Eerst zelf ervaring opdoen, verhalen zijn er zoveel. Naaste familie heeft ruim een jaar KPN Glas en ik heb bijna een jaar KPN DSL. Nog nooit een storing gehad.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben sinds 2 weken klant bij kpn, alleen helaas hoor ik toch ook slechte verhalen bij ons in de wijk. Er zouden meerdere storingen per jaar voor komen 

Hier in Groningen heb je op het Sontplein een visboer. Ik hoorde ook verhalen dat het niet lekker zou zijn, ook verhalen dat het wel lekker zou zijn. Zelf een Kibbeling gehaald met een lekkere zure bom erbij, super lekker! Inmiddels vaste klant. Want zure bom = hemel! 

Ik ben sinds 2 weken klant bij kpn, alleen helaas hoor ik toch ook slechte verhalen bij ons in de wijk. Er zouden meerdere storingen per jaar voor komen 

Eerst zelf ervaring opdoen, verhalen zijn er zoveel. Naaste familie heeft ruim een jaar KPN Glas en ik heb bijna een jaar KPN DSL. Nog nooit een storing gehad.

:wink: Ik zeg zeker niet dat wij de allerallerbesteste zijn (spelfout met opzet), maar probeer het eerst even uit. 

Mocht er iets niet bevallen; we staan voor je klaar hier. :slight_smile: