V10 modem

• 16 juni 2016
  • 6 reacties
  • 706 keer bekeken

Goedenavond

Ben toch wel een beetje teleurgesteld in KPN
Ik ben al meer dan 20 jaar klant van KPN en ook een van de eerste klanten die iTV heeft
Ik lees op deze forum alleen maar positieve verhalen over de nieuwe v10 modem en met name de snelheid die deze kan bereiken .
Nieuwe klanten krijgen deze modem maar oude vaste klanten moeten het doen met achterhaalde apparatuur
Ik werk zelf in een electronica winkel en weet als geen ander dat de V8 modem niet meer van deze tijd is
Mijn zoon is actief op verschillende game platforms en ondervind hier ook veel ellende mee
Het zou KPN sieren om nu ook eens aan bestaande klanten te denken en die dan ook eens te laten profiteren van nieuwe apparatuur
Dus KPN ik wil ook graag een v10

6 reacties

Reputatie 7
Ook ik ben bijna 30 jaar klant van KPN en inderdaad, de V10 is een grote vooruitgang t.o.v. zijn voorgangers.

Het vervelende is dat KPN de V8, V9 en V10 als courant ziet en deze typen alleen vervangt bij een defect.

Het zou KPN inderdaad sieren apparatuur te vervangen na een voor dergelijke apparatuur gebruikelijke termijn. Voor routers ligt die, wat mij betreft, toch echt niet hoger dan drie jaar. Ik heb die V10 nu iets meer dan een jaar en kijk alweer reikhalzend uit naar de introductie van de V11.

Reputatie 7
Badge +30
Zo erg zijn de problemen m.b.t. gamen met de v8 nu ook weer niet
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Eddo, welkom op het forum! De V8 is een Experia Box die we op dit moment nog steeds actief uitleveren. Ik kan deze dan ook niet zomaar omruilen voor een V10 tenzij we een defect vaststellen.

Welke problemen heeft je zoon met gamen? 

Reputatie 7
Badge +24
Laat je nog weten welke problemen je zoon met gamen ervaart? Ik hoop dat we je daarmee verder kunnen helpen! 

We gaan het forum vernieuwen. Vanaf morgen t/m woensdag aanstaande kun je geen berichten plaatsen. Vanaf donderdag wel weer en dan staan we weer voor je klaar! 

Erik_ schreef op 17 jun '16 om 15:37u
Hoi Eddo, welkom op het forum! De V8 is een Experia Box die we op dit moment nog steeds actief uitleveren. Ik kan deze dan ook niet zomaar omruilen voor een V10 tenzij we een defect vaststellen.

Welke problemen heeft je zoon met gamen? 

Vaak als hij aan het gamen is valt de verbinding weg .

Dit is ook als ik zijn computer bedraad aansluit .

Reputatie 7
Badge +30
Maar, "valt de verbinding weg". Wat versta je daaronder? Is de PC niet meer met het WiFi netwerk verbonden? Of is er alleen geen internettoegang? Of is het alleen in dat spel? Welk spel is het?

Robin

Reageer