Beantwoord

V10 modem, wifi is okey maar internet traag

  • 28 March 2020
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Wij hebben een V10 modem en wifi signaal is goed. Internet alleen super traag. Ik heb nu 2x gebeld met KPN echter ik kom niet verder. (er is gezegd dat er niet hoger dan 11…. (mb?) geleverd kan worden. 
En dat je daar dan nog wat van af moet halen en dat is dan de snelheid. Nou die is bij ons beduidend traag. KPN kan ook geen ander modem toesturen (ik lees op het forum dat de V9 nog wel goed kan werken. KPN geeft aan dat hier een oude ADSL lijn ligt en dat niet aan KPN is. Abonnementsverlaging kan ook niet. Kortom… heeft er iemand nog een oplossing? Anders ga ik informeren bij een andere provider. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 28 March 2020, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode. 

 

Badge +19

Dat is niet veel. Een upgrade zit er voorlopig niet aan te komen. Mijn advies is overstappen naar Ziggo. En niet naar een andere provider die ADSL levert want dan zit je  weer een jaar te tobben.

 

 

Duidelijk. Bedankt voor t reageren. Jammer dat wel.

Badge +19

Kijk nog even op www.kpnnetwerk.nl en schrijf je in om op de hoogte gehouden te worden van eventuele upgrades.

Reputatie 7

Hoi @Angoo1983, welkom bij ons op het forum. Zo te zien is de maximaal haalbare snelheid inderdaad 10 Mbit/s, daar kunnen we niets aan doen. Dat heeft te maken met het netwerk buitenshuis. Je kunt je op de site van KPN NetwerkNL die Joep al noemt aanmelden voor de nieuwsbrief, dan blijf je op hoogte zodra er iets gaatverbeteren.