Beantwoord

V10 omruilen naar V10a wegens Experia WiFi

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 625 keer bekeken

Beste KPN, ik heb sins kort een Ring Deurbel. normaal gesproken had ik de router in de meterkast naast de voordeur. door lage snelheden hebben wij de twee gratis wifi versterkers gekregen. hierdoor is bij de experiabox v10 het signaal wireless uitgeschakeld. ik heb gelezen dat als je de experiabox V10A hebt de router wel gewoon wireless heeft. zou ik hierom misschien mijn v10 kunnen omruilen met een v10a? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 14 January 2020, 14:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag @M-mes , welkom.

Een goede (en werkende) Experia Box wordt door KPN niet omgeruild, alleen indien defect. In dit geval is het plaatsen van één van de wifi versterkers in de omgeving van de v10 de door KPN aangewezen methode. Die versterker neemt daar de WiFi taak van de v10 over.

Badge +19

.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @M-mes. Welkom hier op het Forum. Uit je bericht begrijp ik dat je graag je Experia Box V10 zou willen omruilen voor een Experia Box V10a, omdat de Experia WiFi's de WiFi van je V10 uitzetten. Klopt dat? Verder werkt alles wel zoals het hoort? In dat geval heeft @RBxx het bij het juiste eind: modems ruilen we alleen om als deze defect zijn. 

Reageer