Beantwoord

V10 service brandt rood

  • 29 October 2019
  • 6 reacties
  • 284 keer bekeken

Badge

Op onze Experia box v10 brandt het service lampje rood. We hebben hier nu twee dagen last van. Hebben de box gereset, alle kabels eruit getrokken en opnieuw erin gedaan, contact gehad met klantenservice maar hier worden we helaas niet verder geholpen. Ze raden aan de hand van hun uitleg aan nogmaals de box te resetten, heb ik nog 2 keer gedaan zonder resultaat. We hebben geen glasvezel. Iemand die ons kan helpen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 November 2019, 10:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @WSOZ. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Dit is zeker niet de bedoeling. Op welke manier heb je de ExperiaBox gereset? Op deze pagina kan je bekijken of je het op de juiste manier hebt gedaan. Verder ben ik benieuwd of er een kabel in de dsl-aansluiting zit op de Experiabox en waar deze kabel heen gaat. Ik zie dat je je postcode en huisnummer al achter hebt gelaten op het KPN Forum profiel. Wil je het klantnummer en 06-nummer daar nog aan toevoegen? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Badge

Hoi! 

 

Zo te zien hebben we het inderdaad op de juiste manier gedaan. Ik heb de gegevens zojuist aangevuld. Ik wil nog even toevoegen dat mijn huisgenoot net een medewerker heeft gesproken. Deze medewerker heeft geregeld dat wij een nieuw modem krijgen. Dit is echter iets dat wij altijd krijgen wanneer ons internet het niet doet. We hebben vorige week een nieuwe modem gekregen, en aangezien het nu weer niet werkt lijkt me niet dat dit de oplossing is. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Wat vreemd dat er opnieuw een nieuwe ExperiaBox wordt verzonden, aangezien de ExperiaBox in het verleden al vervangen is. Dit lijkt mij daarom ook niet de oplossing en stuur morgen een storingsmonteur bij je langs. Laat je mij in dit topic weten of het probleem verholpen is? 

Badge

Hi!

Dank voor je reactie. Ik laat je morgen weten of het opgelost is. Fijne avond!

Reputatie 7
Badge +21

Heeft onze monteur het probleem kunnen verhelpen @WSOZ?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Wat vreemd dat er opnieuw een nieuwe ExperiaBox wordt verzonden, aangezien de ExperiaBox in het verleden al vervangen is. Dit lijkt mij daarom ook niet de oplossing en stuur morgen een storingsmonteur bij je langs. Laat je mij in dit topic weten of het probleem verholpen is? 

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer